فردا و با حضور مشاور علمی رییس جمهور؛

دانشگاه علم و صنعت میزبان همایش "آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی" می‌شود

همایش آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی در دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور مشاور علمی رییس جمهور برگزار می شود.

به گزارش ایسنا،  همایش «آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی» با حضور مشاور علمی رییس جمهور فردا دوشنبه 25 دی ماه در آمفی تئاتر شهید بهرامی دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود و در افتتاحیه همایش «آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی» دانشگاه علم و صنعت بر دکتر محمد علی برخورداری (رییس دانشگاه) و دکتر کلانتر (معاون آموزشی دانشگاه)؛ دکتر رضا فرجی دانا (مشاور علمی رییس جمهور و رییس انجمن آموزش مهندسی) و دکتر حسین معماریان (رییس کرسی یونسکو در آموزش مهندسی) سخنرانی خواهند کرد.

در این همایش تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه علم و صنعت ایران و کرسی یونسکو در آموزش مهندسی در جهت  ارتقای کیفیت آموزش در حوزه مهندسی، همکاری در برنامه ریزی درسی آتی برای مهندسان و ارزیابی کیفیت دوره ها به امضا خواهد رسید.

همچنین دکتر بیژن معاونی مدیر دفتر گسترش و برنامه ریزی درسی دانشگاه علم و صنعت، به ارایه گزارش و معرفی فرم ارزیابی آموزشی این دانشگاه خواهد پرداخت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و صنعت، برگزاری میزگرد تخصصی با عنوان «آموزش، برنامه ریزی و ارزیابی؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» در قالب هم اندیشی با اساتید دانشگاه بخش دیگر این همایش یک روزه معرفی شده اند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۴ دی ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 96102412819
  • خبرنگار : 71567