در آستانه شب یلدا صورت می پذیرد

حافظ خوانی از عرشه‌های تهران

مدیرعامل سازمان زیباسازی با اشاره به اکران اشعار حافظ در آستانه بلندترین شب سال، گفت: 201 عرشه پل، 55 بیلبورد و پرتابل به اکران این طرح های تبلیغات فرهنگی شب یلدا اختصاص یافته است.

به گزارش ایسنا، عیسی علیزاده با اشاره به تبلیغات فرهنگی با موضوع شب یلدا در سطح شهر، گفت: استفاده از اشعار حافظ، توجه به گذراندن طولانی‌ترین شب سال در کنار خانواده، دوری از فضای مجازی در این شب، سر زدن به سالمندان، تاکید و توجه به اهمیت فرهنگی شب یلدا در فرهنگ ایرانی_اسلامی و ... موضوعاتی است که در تابلوهای تبلیغاتی به آن پرداخته شده است.


بر اساس گزارش شهرنوشت، وی خاطرنشان کرد: کلمات و نوشته‌های زیبا، اشعار حافظ و طرح های گرافیکی در کنار هم تلاش کرده تا فضای شهر را با نزدیک شدن به شب یلدا همراه کند به همین منظور 201 عرشه پل، 55 بیلبورد و پرتابل به اکران این طرح های تبلیغات فرهنگی اختصاص پیدا کرده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۷ آذر ۱۳۹۶ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 96092715161
  • خبرنگار :