به گزارش ایسنا، طبق اعلام معاونت حمل و نقل این وزارت خانه، با امکان جدیدی که در تلگرام به وجود آمده مسافران می توانند انتقادات و شکایت های خود را به طور مستقیم ثبت کرده و شرایط انتقال آن به مسئولان را فراهم کنند.
این ربات تلگرامی که با نام سفر96 (safar96_bot@) فعال شده بهمنظور ثبت انتقادات و پیشنهادات مردم از خدمات مرتبط با چهار شیوه حملونقل زمینی، ریلی، هوایی و دریایی آغاز به کار کرده است و مسافران تمام بخش های حمل و نقل می توانند با استفاده از آن مسائل به وجود آمده در طول سفر خود را به مسئولان انتقال دهند.
وزارت راه همچنین اعلام کرده تمام بخش های حمل و نقل موظف شده اند که در کوتاه ترین زمان ممکن شکایات مطرح شده را بررسی کرده و نسبت به تغییر در وضعیت آنها اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام