به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت اندروید هدلاین، سامسونگ پس از آنکه در سری قبلی گوشیهای هوشمند یعنی گلکسی نوت ۷، متحمل خسارات بسیاری شد، درصدد حذف خاطره ناخوشایندی که گوشی های سری نوت در اذهان عمومی ایجاد کرده بود، در آمد و گوشی جذاب و جدید خود را با قابلیت هایی جدید و منحصر بفرد معرفی کرد تا توجه کاربران و طرفداران گوشی های سامسونگ را بار دیگر به خود جذب کند.
از این رو، موفقیت فروش و استفاده از گوشی گلکسی نوت ۸، علاوه بر اهمیت مالی، از اهمیت استراتژیک ویژه و خاصی برای مدیران و سرمایه گزاران این شرکت کره ای برخوردار بود.
هم اکنون هم گزارش ها و اخبار منتشر شده در کره جنوبی، حاکی از آن است که این گوشی پرچمدار جدید توانسته است در خاک کره جنوبی و در سرزمین مادری خود به موفقیت دست یافته و بالغ بر یک میلیون دستگاه از آن را در این کشور به فروش برساند.
گرچه طبق گزارش مصرف کنندگان، گلکسی نوت ۸ در رده های پایینتری نسبت به گلکسی اس ۸، اس ۸ پلاس و اس ۷ قرار گرفته است، اما این مساله هرگز موجب نشده است که مردم از آن استقبال بی نظیری نکنند و اتفاقا بالعکس، نظر خیل عظیمی از طرفداران و کاربران را به خود جلب کرده است و تاکنون نیز به موفقیت زیادی رسیده است.
البته گزارش ها و آمار و ارقام دقیقی از میزان فروش این گوشی پرچمدار در سایر نقاط جهان به دست نرسیده است و تاکنون تنها از کره جنوبی، سرزمین مادری این غول تکنولوژی، اطلاعات دقیقی بدست آمده است. اما چیزی که واضح به نظر می رسد، آن است که گلکسی نوت ۸ به طور قطع میتواند به یکی از پرفروش ترین گوشی های پرچمدار تبدیل شود. البته موضوع دیگری را نیز باید در نظر داشت و آن هم همزمانی ارائه و عرضه آیفون ۱۰، ۸ و ۸ پلاس توسط شرکت رقیب سامسونگ یعنی اپل است که می تواند میزان فروش این محصول را تحت تاثیر قرار دهد.
انتهای پیام