برگزاری مانور شبیه سازی مشکلات تنفسی در اهواز

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه جندی شاپور اهواز با اشاره به برگزاری مانور شبیه سازی مشکلات تنفسی از آمادگی کامل استان جهت درمان بیماران تنفسی در پی نخستین بارش های پاییزی خبر داد.

دکتر آرش فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بروز مشکلات تنفسی در پی نخستین بارش های پاییزی اظهار کرد: در سالهای اخیر تمهیدات خوبی از سوی سازمانها و ارگانهای مختلف برای مقابله با این مشکلات اندیشیده شده است. این تمهیدات موجب شده تا تا کاهش چشمگیری در مراجعه بیماران تنفسی در پی نخستین بارش پاییزی داشته باشیم.

وی افزود: امسال نیز طبق روال سال قبل جلسات درون گروهی متعددی درمورد روشهای پیشگیری و آموزش مردم تشکیل شده است. همچنین گروه طب اورژانس و گروه طب درمان در این راستا جلساتی تشکیل دادند و دستورالعملهایی برای درمان بیماران حاد تنفسی در سراسر استان خوزستان توزیع شد.

مدیر گروه طب اورژانس دانشگاه جندی شاپور اهواز با اشاره به مانور شبیه سازی مشکلات تنفسی در پی نخستین بارش های پاییزی که امروز در بیمارستان گلستان اهواز برگزار شد، بیان کرد: این مانور آموزشی صبح امروز به صورت تئوری در سالن شهدای دانشگاه جندی شاپور اهواز و مانور شبیه سازی حملات تنگی تنفسی همانند مراجعه بیماران سالهای اخیر نیز در بیمارستان گلستان اهواز برگزار شد. جهت برگزاری این مانور جلسات متعددی با استانداری، پلیس راهور و سازمانهای مختلف تشکیل شد.

مدیرگروه طب اورژانس دانشگاه جندی شاپور اهواز از آمادگی کامل استان جهت درمان مشکلات تنفسی در پی نخستین بارش های پاییزی خبر داد.  

انتهای پیام
  • پنجشنبه/ ۱۱ آبان ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۱
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96081106793
  • خبرنگار :