دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در کرمان

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی که خود را بازرگان معرفی می‌کرد، خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سرهنگ «یدالله حسن‌پور» گفت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری پرونده‌ای به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان ارجاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را آغاز کردند و در گفت‌وگو با یکی از شاکیان به این نتیجه رسیدند که فردی خود را بازرگان معرفی و از آن کلاهبرداری کرده است.

حسن پور در تشریح شگرد این کلاهبردار گفت: وی که خود را به عنوان واردکننده دستگاه‌های خنک‌کننده معرفی و با ادعای این که در کمترین زمان ممکن و با پایین‌ترین قیمت قادر به وارد کردن این دستگاه هاست مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در ادامه افزود: پس از مشخص شدن شگرد کلاهبردار و با توجه به متواری بودن متهم و این‌که دائمآ مخفیگاه خود را جابه‌جا می‌کرد و قصد خروج از کشور را داشت مأموران با انجام یک سری اقدامات فنی مخفیگاهش را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی و تخصصی از متهم، وی به کلاهبرداری ۲۰۰ میلیارد ریالی از ۱۴ شاکی به بهانه واردات دستگاه‌های خنک‌کننده اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمان با توصیه به شهروندان گفت: به افراد ناشناس که ادعای انجام معاملات سودآور داشته و با ظاهری فریبنده و زبان خوش و موجه، قصد نزدیک شدن و اخذ سرمایه را از شما دارند، اعتماد نکنید.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳ آبان ۱۳۹۶ / ۱۳:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96080301823
  • خبرنگار :