به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام نگینخودرو، مراجعه حضوری به تعمیرگاهها و نمایندگیها از جمله مواردی است که باعث اتلاف وقت مالکان خودروها میشود و حتی گاهی هزینههای اضافی را نیز به مشتریان تحمیل میکند.
برای این منظور از سال گذشته، نگینخودرو خدمتی جدید را با عنوان "نگینسرویس" راهاندازی کرده که در این مدت بهسرعت در حال توسعه بوده و بهزودی همه استانهای کشور را در برمیگیرد.
سرویسهای ادواری، بازدیدهای قبل از سفر و بازدیدهای فنی در محلی که مشتریان مشخص میکنند، توسط نگینسرویس به منظور مدیریت بهتر زمان آنها انجام میشود.
سرویسهای امدادی خدمت ارزشمند دیگری است که از سوی نگینسرویس ارایه میشود، هر چند در میان برخی از شرکتهای عرضهکننده خودرو عمومیت دارد.
نگینخودرو برای رفاه بیشتر مالکان رنو، ایدههایی جدید را در "نگینسرویس" به کار گرفته است که باعث تمایز آن با دیگر سرویسهای مشابه میشود.
در "نگینسرویس"، علاوه بر سرویسهای دورهای، ایده «سرویس پیشگیرانه» نیز اجرایی شده است به این معنا که کارشناسان با ارزیابی میزان کارکرد خودروها، در تماس با مالکان آنها پیشنهادهایی مبنی بر انجام سرویسهای دورهای ارایه میکنند تا از این طریق بتوانند حتی پیش از آن که مشتری احساس نیاز کند و بسیار زودتر از آن که خودرو به دلیل عدم سرویسهای دورهای دچار مشکل شود، با مراجعه به محل موردنظر مشتریان سرویسهای دورهای لازم را انجام دهند.
در حال حاضر این سرویسها در ۱۰ استان و ۲۵ نمایندگی فعال هستند ضمن آن که سرویسهای امداد موتوری "نگینسرویس" نیز راهاندازی شده است که میتواند در موارد امدادی با سرعت بیشتری امدادگر را در محل مورد نظر مشتریان حاضر کند.
در آینده نزدیک فاصله میان درخواست سرویسهای امدادی تا حضور خودروهای "نگینسرویس" به حدود ۳۰ دقیقه کاهش پیدا میکند. راهنمایی فنی، اخذ وقت از تعمیرگاه مرکزی، تامین قطعات اصلی و افزودنیهای مجاز و … خدمات دیگری است که کارشناسان نگینسرویس آماده ارایه خدمت به مشتریان هستند.
علاقهمندان برای تماس با کارشناسان نگینسرویس و درخواست سرویسهای امدادی و سایر خدمات میتوانند با شماره تلفن ۷۳۴۵۵۱(۰۲۱) تماس گرفته و یا درخواست خود را به vipservice@neginkhodro.com ارسال کنند. همچنین برای اطلاع از خدمات نگینسرویس و سایر خدمات ارایه شده از سوی نگینخودرو به مالکان محصولات رنو نیز میتوانند به وبسایت رسمی این شرکت مراجعه کنند.
انتهای پیام