مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب:

شهر آفتاب آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی است

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با بیان اینکه با تمام توان آماده برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی هستیم، گفت: انگیزه ما از برگزاری نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی در شهر آفتاب، برندسازی و حضور شرکت‌های خارجی برای انتقال تجهیزات و فناوری‌های مختلف به کشور است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، سیدمحمد سیدی افزود: شهر آفتاب نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی را با همکاری نمایشگاه دوسلدورف و برندهای مطرح برگزار می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر ایران بعد از کشورهای آلمان، آمریکا، چین، هند، کنیا، روسیه و اندونزی به ‌عنوان هشتمین کشور در دنیا، نمایشگاه صنعت چاپ و بسته‌بندی را برگزار می‌کند و می‌تواند به عنوان هاب منطقه‌ای نیز عمل کند.

وی گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از زیرساخت‌ها و استانداردهای خوبی برخوردار است و باید به آن به ‌عنوان سرمایه ملی نگاه کنند.

سیدی با اشاره به اینکه نقش نمایشگاه‌ها در اقتصاد کلان کشورها از اهمیت زیادی برخوردار است افزود: آمارهای موجود نشان می‌دهد کشورهایی که به صورت مستمر اقدام به برگزاری نمایشگاه‌های مختلف می‌کنند در اقتصاد خود موفق‌تر هستند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: در عرف بین‌الملل به طور میانگین ۱۱ بار حضور شرکت‌ها در نمایشگاه‌ها ضروری است تا خروجی مطلوب برای شرکت‌کنندگان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه هر نمایشگاه حداقل سه رکن دارد، افزود: برگزارکننده، بازدید کننده و غرفه‌دار سه رکن اصلی برگزاری هر نمایشگاهی محسوب می‌شود و باید تعامل مناسب بین این سه وجود داشته باشد.

وی گفت: یکی از استراتژی‌های جدی نمایشگاه شهر آفتاب این است که ما این سه رکن را به‌ طور پر رنگ ببینیم و به آن بپردازیم.

سیدی با اشاره به اینکه نمایشگاه شهر آفتاب برای تغییر در صنعت نمایشگاهی کشور ۱۶ استراتژی طراحی کرده است، گفت: با توجه به بین‌المللی بودن نمایشگاه شهر آفتاب، این مجموعه وظیفه دارد در تمام دنیا نقش و حضور داشته باشد که این حضور می‌بایست با همکاری و حفظ سیاست‌های اتحادیه‌ها و مؤسسات و شرکت‌های مرتبط و متخصص انجام پذیرد.

وی در خصوص نقش دولت در برگزاری نمایشگاه‌ها نیز افزود: سازمان توسعه تجارت به‌ عنوان متولی دولتی بر چگونگی برگزاری نمایشگاه‌ها نظارت دارد و به‌ عنوان ‌مثال یکی از نظارت‌هایش بر استاندارد بودن سایت و تقویم برگزاری است که نمایشگاه شهر آفتاب هم تقویم کاملاً مورد تائید و مورد وثوق سازمان توسعه تجارت را دارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: این نمایشگاه در حال حاضر به عنوان یک سرمایه ملی مطرح است و نباید به تخریب آن پرداخت؛ این در حالی است که این نمایشگاه ارتباط خوب و هم‌افزایی با نمایشگاه بین‌المللی تهران دارد.

وی افزود: در موضوع اقتصاد مقاومتی یکی از بحث‌های اساسی و جدی بحث انتقال فن‌آوری با هدف ارتقای صادرات غیرنفتی است که یکی از ابزارهای آن برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است.

سیدی با اشاره به اینکه مسئولان نمایشگاه شهر آفتاب مسیر انتقال تکنولوژی به کشور را در برگزاری نمایشگاه‌ها دنبال می کنند گفت: نمایشگاه شهر آفتاب متعلق به شهرداری است و شهرداری نیز خود را کاملاً همسو با دولت می‌ داند.

نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی توسط شرکت برساز رویداد پارس و با مشارکت نمایشگاه دوسلدورف آلمان از ۲۰تا ۲۳ مهرماه در نمایشگاه شهرآفتاب برگزار می‌شود.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۵ مهر ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96071507840
  • خبرنگار : 30054