به گزارش ایسنا ، سردار حمیدی در این باره گفت: بررسی ها اولیه نشان داد که سرعت اتوبوس کاملا مجاز بوده و بیش از سرعت مجاز منطقه تردد نکرده است و از آنجایی که راننده یک ساعت و نیم ساعت قبل پشت فرمان قرار گرفته بود؛ برهمین اساس قاعدتا باید با آمادگی کامل رانندگی میکرده است.
وی با بیان اینکه بررسی ها نشان داد که راننده در صحنه ورود به حادثه و در آن لحظه بنا به دلایلی که هنوز برای ما مشخص نیست توجه کافی به جلو نداشته است، افزود: بررسی اولیه نشان می دهد ممکن است راننده خواب بوده باشد.
وی افزود: متاسفانه اتوبوس با قرنیز پل برخورده کرده و از جاده خارج می شود در حالیکه جاده کفی است و قاعدتا نباید این چنین حادثه ای رخ می داد اما بررسی ها نشان داد که کشیدگی خودرو در حاشیه راه که به بغل خوابیده بوده منجر به افزایش فوت و مجروحان سرنشینان شده است.
انتهای پیام