به میزبانی دانشگاه رامین خوزستان انجام می‌شود؛

برگزاری همایش ملی نهادینه‌سازی کارآفرینی در توسعه پایدار

دبیر اجرایی همایش ملی نهادینه‌سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی، گفت: این همایش 9 اسفندماه در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

دکتر محمد حجتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اولین همایش ملی نهادینه‌سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی، 9 اسفندماه در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین برگزار می‌شود.

وی افزود: اکنون دیگر زمان فعالیت دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین است. هدف دانشگاه‌های کارآفرین دیگر تنها تربیت دانشجو نیست. معنای کارآفرینی این است که دانشجو بتواند خوب فکر کند و خلاقیت داشته باشد. در همین راستا و با توجه به اینکه رشته تخصصی دانشگاه کشاورزی است، تلاش می‌کنیم که این همایش با یک رویکرد ملی و در ارتباط با بخش کشاورزی برگزار شود.

دبیر اجرایی همایش ملی نهادینه‌سازی کارآفرینی در توسعه پایدار با رویکرد آموزش عالی، گفت: این همایش در محورهای، جایگاه آموزش عالی کارآفرینانه در اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال، آسیب‌شناسی چالش‌های پیش روی حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، ابعاد روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و فلسفی دانشگاه کارآفرین، شناخت ویژگی‌ها و عناصر دانشگاه کارآفرین در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها، تجربیات علمی در کارآفرینی دانشگاهی و بین‌المللی‌سازی، ارتباطات سازمانی و انتقال دانش در دانشگاه کارآفرین، برگزار خواهد شد.

حجتی گفت: از ابتدای تیرماه پذیرش مقالات آغاز شده است. علاقه‌مندان تا 15 بهمن‌ماه فرصت دارند مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند. نتایج داوری مقالات نیز 21 بهمن ماه اعلام می‌شود. متقاضیان شرکت در همایش می‌توانند مقالات خود را از طریق ایمیل hamayesh@ramin.ac.ir و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به نشانی conf.isc.gov.ir ارسال کنند. همچنین اطلاعات بیشتر در خصوص همایش و نحوه ثبت‌نام در سایت دانشگاه، به نشانی www.ramin.ac.ir موجود است.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96052917914
  • خبرنگار :