مدیرعامل سابق موسسه رسانه‌های تصویری:

صالحی به مقوله فرهنگ و هنر احاطه کامل دارد

مدیرعامل سابق موسسه رسانه‌های تصویری گفت: دکتر عباس صالحی گزینه پیشنهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مقوله فرهنگ و هنر احاطه دارد و این مهم موفقیت وی را در تصدی سکان وزارت ارشاد و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در اعتلای فرهنگ اسلامی - ایرانی رقم خواهد زد.

به گزارش ایسنا، سیدمصطفی ابطحی اظهار کرد: شخصیت، دانش و تجربه ممتاز فرهنگی دکتر عباس صالحی دستمایه موفقیت ایشان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  است.

وی با بیان اینکه دکتر سیدعباس صالحی مردی از جنس فرهنگ است، افزود: ابعاد فرهنگی دکتر صالحی، بهترین سرمایه برای پیشبرد عقلانی ماموریت‌های متنوع فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد است.

این مدیر فرهنگی تاکید کرد: یکی از این ابعاد، شخصیت فرهنگی و متین دکتر صالحی است و وی با اعتقاد به گفت‌وگوی فرهنگی و تعامل همه‌جانبه با نهادهای فرهنگی و صاحب‌نظران این حوزه، زمینه اصلاح و تقویت ساختارها به منظور حداکثرسازی بهره‌مندی از آنها برای پیشبرد امور فرهنگی را فراهم خواهد آورد.

ابطحی همچنین دانش وافر و تخصص فرهنگی وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم را از جمله امتیازات و مشخصه‌های مهم وی دانست و عنوان کرد: وزیر جدید با اشراف بر بنیادهای نظری و تئوریک فرهنگ، از انسجام فکری لازم برای اجرای موفق پروژه‌های فرهنگی و اقدام موفق در حوزه‌های اجرایی برخوردار است و از سوی دیگر، تجارب فراوان ایشان که عمری در حوزه فرهنگ و دین سپری کرده و در چهار سال گذشته نیز با مدیریت  شایسته معاونت فرهنگی وزارت‌خانه، کفایت و صلاحیت خود را برای در دست گرفتن سکان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اثبات رسانده است.

ابطحی در پایان با ابراز امیدواری نسبت به اعتماد نمایندگان مجلس به دکتر عباس صالحی با رای بالا، آینده‌ای امیدبخش برای همه اصناف و نهادهای فرهنگی و صاحب‌نظران و فعالان حوزه فرهنگ را با درایت و مدیریت سیدعباس صالحی پیش‌بینی کرد و یادآور شد: تحقق این مهم با حضور دکتر عباس صالحی دست‌یافتنی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۶:۵۶
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 96052816857
  • خبرنگار :