واحدهای پذیرایی محور کرج – چالوس استانداردند؟

معاون‌گردشگری میراث فرهنگی البرز گفت: استاندارسازی واحدهای پذیرایی مستقر در محورهای مواصلاتی استان یکی از اولویت‌های میراث فرهنگی است.

احمدترکاشوند درگفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: محورهای مواصلاتی البرز از شاهراه‌های ارتباطی استان‌های‌کشور به شمار می‌آیند. در مسیر محورهای مواصلاتی استان واحدهای پذیرایی، خدماتی و اقامتی مختلفی وجود دارند که به مردم خدمات رسانی می‌کنند. به عنوان مثال در محور کرج – قزوین دو محور واحد پذیرایی و در محور کرج – چالوس نیز 65 واحد پذیرایی فعال است.

این مسئول توضیح داد: به دنبال استانداردسازی این واحدهای پذیرایی هستیم تا مسافران بر حسب نیاز و بودجه خود بتوانند از آنها استفاده‌ کنند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی البرز اکرد: با استاندارسازی و ایزودادن به این واحدهای پذیرایی، وضعیت و چگونگی خدمات رسانی آنها به مردم به خوبی مشخص می‌شود.

ترکاشوند با اشاره به اینکه طرح استاندارسازی واحدهای پذیرایی استان درحال انجام است، افزود: تاکنون 14 واحد استاندارد سازی شده و این واحدهای پذیرایی دارای درجه بندی از ممتاز تا درجه سه هستند. همه دستگاه‌های مرتبط با موضوع‌گردشگری باید میراث فرهنگی را در اجرای مناسب این طرح یاری‌کنند تا هم مسافران و هم شهروندان البرزی بتوانند خدمات شایسته‌ای از واحدهای پذیرایی دریافت‌ کنند.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ / ۱۹:۲۸
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 96052112955
  • خبرنگار :

برچسب‌ها