/هویت جهادی، ۳۷ سال خودباوری و بالندگی/

قاضی‌پور: جهاد دانشگاهی همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی پیش رفته است

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاد دانشگاهی همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی پیش می‌رود.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: جهاد دانشگاهی همگام با پیشرفت علم و تکنولوژی پیش می رود که از جمله آن می توان به تولید علوم دانش بنیان و نوآوری نخبگان این نهاد انقلابی اشاره کرد که این اقدامات سهم مهمی در توسعه همه جانبه کشور دارد.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی، جزو نخستین واحدهای جهاد دانشگاهی کشور بود که در سطح کشور تاسیس شده است، تصریح کرد: این مرکز از بدو تاسیس اقدامات مناسبی در زمینه های علمی، پژوهشی و فرهنگی در سطح استان داشته است.

قاضی پور با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی به دستور امام خمینی (ره) و در بحبوحه جنگ با هدف جذب اساتید دانشگاه و توسعه کار های علمی دانشجویان تاسیس شده است، گفت: این نهاد در زمینه های مختلف همچون آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و علمی فعالیت می کند که در هریک از این زمینه ها اقدامات چشمگیری داشته است و در همه زمینه ها خصوصا آموزش پیشتاز است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در خصوص تاثیر جهاد دانشگاهی بر اشتغال زایی جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: از آن جایی که اشتغال زایی برای جوانان یکی از مسائل اساسی و مهم در زمان کنونی کشور است و تمامی مسئولین و نهادهای مختلف باید به آن توجه کنند، جهاد دانشگاهی با اقدامات علمی و پژوهشی که انجام می دهد نقش تاثیر گذاری در این امر خطیر ایفا می کند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ / ۰۸:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96051609378
  • خبرنگار :