رییس جهاد دانشگاهی:

کار در حوزه محرومیت‌زدایی را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌دانیم

رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه کار در حوزه محرومیت‌زدایی را وظیفه شرعی و اخلاقی خود میدانیم، گفت: اشتغال، خودکفایی و توانمندسازی از اهداف امضای تفاهم‌نامه بین جهاد و کمیته امداد است.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا طیبی در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های جهاد دانشگاهی و کمیته امداد امام خمینی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: کمیته امداد یادگار امام راحل و از افتخارات جمهوری اسلامی در خدمت به محرومان است و چه خدمتی بهتر از اینکه این نهاد در فکر محرومیت زدایی واقعی، ارتقاء فرهنگی و منزلت اجتماعی است.

رییس جهاد دانشگاهی افزود: جهاد دانشگاهی نیز به عنوان نهاد برخاسته ار متن انقلاب دارای تجربیات بسیار خوبی در حوزه فرهنگی، توسعه علمی و فناورانه، آموزشی، پژوهشی و اشتغال آفرینی دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اطلاعاتی که از برنامه ارزنده رییس کمیته امداد دریافت کردیم جلساتی را برگزار کردیم که در نهایت منجر به تنظیم تفاهم نامه همکاری شد.

طیبی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی ما در این تفاهم نامه بحث اشتغال، خودکفایی و توانمندسازی است.

دکتر طیبی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی به لحاظ مالی خودکفا است،با اشاره به ضرورت محرومیت زدایی تصریح کرد: کار در این حوزه را وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌دانیم و عزم عملیاتی سازی این گونه تفاهم‌نامه‌ها را داریم.

رییس جهاد دانشگاهی در پایان آمادگی کامل این نهاد را برای شروع اجرای مفاد تفاهم‌نامه هماری با کمیته امداد امام خمینی اعلام کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۹ تیر ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۷
  • دسته‌بندی: جهاد دانشگاهی
  • کد خبر: 96041910396
  • خبرنگار : 71568