به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، سعید و فاطمه عباسی بنی، خواهر و برادر جوان و نوآور، بنیانگذاران یک شرکت فعال در حوزه بستهبندی و فروش صنایع دستی هستند. آنها تا کنون با ۵۰ کارگاه و حدود ۱۶۰ هنرمند همکاری داشتهاند و ایده اشتغالزایی و کارآفرینی را دنبال کردهاند. حذف جامعه دلالان از بازار فروش صنایع دستی از پیامدهای مهم و دستاوردهای عظیم حضور این دست شرکتها در حوزه صنایع دستی است.
این شرکت فعال در حوزه بستهبندی و فروش صنایع دستی در بستر وب، در اولین نمایشگاه کسب و کار موفق اینترنتی «start up » که فروردینماه ۹۶ در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، عنوان غرفه برتر را کسب کرد.
در این نمایشگاه ۶۰ شرکت «استارت آپ» حضور داشتند. این جشنواره به شرکتهای تازهبنیان با ایدههای نو و تازه در حوزه کسب و کار اینترنتی اختصاص دارد.
سعید عباسی در اینباره گفت: در بستهبندی صنایع دستی حرفها و ایدههایی نو و جدید داریم که مناسب کارهای سفالی و قلمزنی طراحی شدهاند. با چهار ماده از جمله مقوا و چوب که متفاوت با آنچه تا کنون در بازار بوده است، طرحها را به مرحله تولید انبوه رساندهایم.
وی ادامه داد: بستهبندی بخشی از هدف کار ماست. ما در بستر وب و در فضای اینترنت، مشخصات علمی کالا، روش ساخت، معرفی هنرمند و در واقع شناسنامهسازی را لحاظ کردهایم. محصولات معرفیشده در شرکت ما، دارای ارزش افزوده خواهند شد.
او بیان کرد: ما تلاش میکنیم که به نوعی دایرهالمعارفی از فرهنگ و هنر و در واقع بانک اطلاعاتی از محتوا، تولید و اصالت محصول همراه با فرهنگ و هنر ایران و متنهای ادبی کوتاه و خلاصه در اختیار مخاطب قرار دهیم.
این شرکت سعی کرده با توجه به اینکه امسال، سال حصیر نامگذاری شده است، بستهبندیهای جدید خود را از حصیر تهیه کند. این بستهبندیهای جدید، کاربریهای متفاوتی دارند و میتوان از آنها برای انواع صنایع دستی استفاده کرد. یکی از ویژگیهای این بستهبندی مشخص بودن محصول است که توجه خریدار را به خود جلب میکند.
انتهای پیام