بررسی وضعیت تعرفه‌های انجمن بیهوشی کشور در کمیسیون بهداشت

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از تشکیل کمیته‌ای برای بررسی وضعیت تعرفه‌های انجمن بیهوشی خبر داد و گفت:‌ در حال حاضر دولت ۲۵ درصد ارزش نسبی تعرفه انجمن بیهوشی را کاهش داده که باعث نگرانی ۴۰۰۰ نفر از این افراد شده که قرار است برای رفع این مشکل کمیته‌ای در کمیسیون تشکیل شود تا مشکلات این افراد مرتفع شود.

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت:‌ در این جلسه لایحه دولت در زمینه وزارت ورزش  و واگذاری برخی اختیارات به این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت که چون دولت این لایحه را پس گرفت این لایحه از دستور کار خارج شد.

وی با اشاره به بررسی طرح تعیین تکلیف اعضای هیأت علمی دانشگاه های غیردولتی در دانشگاه آزاد در جلسه کمیسیون گفت:‌ در حال حاضر اگر استادی در دانشگاه غیردولتی یا آزاد تا ۲۵ سال خدمت کند هیأت امنای دانشگاه می‌توانند این اساتید را بیرون کنند که در این صورت تاکید شده تا حداقل قانون کار برای این افراد مورد توجه قرار گیرد؛ طرحی که کلیات آن در کمیسیون بهداشت و درمان رد شد.

قربانی همچنین گفت که طرح مدیریت واحد شهری نیز در کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی مورد بررسی قرار گرفت که مقرر شد این موضوع در جلسه بعدی به صورت مفصل‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۸:۵۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96041105300
  • خبرنگار : 71234