دستگیری قاتل در سمنان قبل خروج از کشور

قاتل جوانی که در کازرون دست به قتل صاحبکار خود زده بود در دام پلیس سمنان گرفتار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سرهنگ حداد رییس پلیس آگاهی استان سمنان در تشریح این خبر گفت: در پی اطلاع از وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای اطراف شهرستان کازرون از توابع استان فارس ماموران پلیس آگاهی استان سمنان همچون سراسر کشور طرح کنترل و مراقبت محورهای اصلی کشور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای این طرح ماموران پلیس آگاهی به سرنشینان یک خودرو که همگی از اتباع افغان بودند مشکوک شده و در بررسی از مدارک آنها متوجه فردی شدند که مشخصات وی با مشخصات قاتل کازرونی مشابهت داشت.

ریس پلیس آگاهی افزود: در بازجویی‌های فنی کارآگاهان پلیس آگاهی از فرد مذکور به قتل صاحبکار خود در روستای دریس کازرون اعتراف کرد.

سرهنگ حداد، علت و انگیزه قاتل را انتقام جویی قاتل از صاحبکار خود اعلام کرد و گفت: قاتل که فردی ۱۹ ساله از اتباع افغان است، روز عید سعید فطر با یک قبضه چاقو که از قبل تهیه کرده، به مغازه صاحبکار خود که مردی ۵۰ ساله بود رفته و تعداد ۳ ضربه به بدن مقتول وارد و از محل متواری می‌شود. این قاتل به همراه کلیه اعضای خانواده خود قصد خروج از کشور را داشت که در تور ایست و کنترل پلیس سمنان دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان سمنان تصریح کرد: متهم پس از طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی قرار گرفت.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۸ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96040803236
  • خبرنگار :