کسب 35 مدال رنگارنگ از آوردگاه‌های جهانی توسط ورزشکاران سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ورزشکاران این استان از ابتدای سال 96 تاکنون 35 مدال رنگارنگ از آوردگاه‌های جهانی کسب کردند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، فرزاد فتاحی در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال "هف" سمنان تنها نماینده استان در لیگ دو کشور بود که صبح امروز با حضور استاندار و مسئولان این تیم برگزار شد اظهار کرد: درخشش ورزشکاران استان سمنان در یکی دو سال اخیر امیدبخش بوده است.

وی با بیان اینکه استان سمنان استعدادهای ورزشی خوبی دارد از موفقیت امسال تیم هف در لیگ دو کشور و سرمایه‌گذار بخش خصوصی این تیم تجلیل کرد و افزود: مسئولان تیم هف سمنان سالانه بین یک تا یک و نیم میلیارد تومان در این تیم سرمایه‌گذاری می‌کنند.

فتاحی با اشاره به کمک‌های محدود دولتی به این تیم بومی افزود: در سال ۹۵ به‌جز کمک ۵۰ میلیونی استانداری و ۱۵ میلیونی اداره کل ورزش و جوانان کمک دیگر به تیم هف سمنان نشده و این تیم توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی مدیریت و اداره شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به مشکلات این تیم در مسابقات سال قبل و امید به درخشش آن در لیگ پیش رو گفت: پیشنهاد ما این است که دولت با در اختیار نهادن یک قطعه زمین در مجاورت زمین اختصاصی کمپ تیم‌های ملی در شهمیرزاد به این باشگاه اجازه دهد تا سرمایه‌گذار بخش خصوصی تیم هف با ایجاد یک مجتمع گردشگری ضمن کمک به حوزه گردشگری در استان، از محل درآمد حاصله مشکلات تیم را نیز برطرف کند.

فیض، مدیر عامل باشگاه هف سمنان نیز در این جلسه با اشاره به مشکلات مالی این تیم گفت: شرکت هف مجبور شد تا بواسطه گسترش در خود بخشی از سهام شرکت را به یکی از شرکت‌های صندوق بازنشستگی کشور واگذار کند از این رو بخشی از اعتبارات ورزشی تیم کاهش یافت.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۹۴ مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان صرفا برای تیم فوتبال هف مالیات وضع شده که با کمک مسئولان استان ۱۰۰ میلیون بخشش و مابقی در حال پرداخت است.

مدیر عامل باشگاه هف سمنان ضمن تقدیر از هواداران این تیم بومی استان یادآوری کرد: اشتیاق شدید تماشاگران سمنانی و حضور سراسر شوق هواداران هم استانی ما را دلگرم به حضور و ادامه فعالیت در عرصه ورزش می‌کند.

فیض با اشاره به پیشنهاد اختصاص یک قطعه زمین به سرمایه‌گذار این تیم با هدف حمایت از تیم هف گفت: جدا از حمایت از تیم هف به عنوان نماینده استان در لیگ کشوری، اختصاص زمین به تیم هف و ایجاد دهکده سلامتی در شهمیرزاد می‌تواند نقش موثری در جذب گردشگر و همچنین حضور تیم‌های مطرح در استان داشته باشد.

محمدرضا خباز، استاندار سمنان نیز ضمن تجلیل از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش استان از فرماندار شهرستان مهدیشهر خواست تلاش کند تا با هماهنگی دستگاه‌های ذی‌ربط یک قطعه زمین مناسب در شهمیرزاد؛ در اختیار تیم هف قرار گیرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۰:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 96033017144
  • خبرنگار :