تمدید زمان فراخوان طرح جامع «اعتلا و ساماندهی علوم انسانی»

دبیرخانه طرح اعتلا و ساماندهی علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور، زمان ارسال طرح‌نامه‌های پژوهشی را برای اجرای این طرح تا پایان تیر ماه امسال تمدید کرد.

به گزارش ایسنا، با توجه به درخواست‌های پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور، دبیرخانه طرح اعتلا و ساماندهی علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور، طی اطلاعیه‌ای زمان ارسال طرح‌نامه‌های پژوهشی را تا پایان تیر ماه امسال تمدید کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است: «ضمن قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی با قدردانی از همدلی همه نخبگان و پژوهشگران علوم انسانی و ضمن سپاس از حمایت‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در تدارک اجرای طرح اعتلا و ساماندهی علوم انسانی معطوف به پیشرفت کشور از استادان، صاحبنظران و پژوهشگران فرهیخته در حوزه علوم انسانی برای مشارکت در اجرای این طرح دعوت به عمل می‌آورد».

طبق آنچه که دبیرخانه طرح اعتلا و ساماندهی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی اعلام کرده است، چکیده طرح در قالب 600 تا 1000 کلمه به همراه سوابق علمی مرتبط، باید حداکثر تا پایان تیر ماه امسال به رایانامه etela@ihcs.ir ارسال شود و پس از بررسی و تأیید پیشنهادها، کاربرگ اولیه طرح‌نامه و برگه سفارش پژوهش ارسال می‌شود.

از طرفی این دبیرخانه آمادگی خود را برای بررسی و ارزیابی از عنوان‌های جدید و نوآورانه مرتبط با طرح اعتلا نیز اعلام کرده و از این موضوع نیز استقبال کرده است.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از فهرست موضوعات طرح و انتخاب زمینه و عنوان به نشانی http://www.ihcs.ac.ir/UploadedFiles/8/31/45764.pdf مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۰۴
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 96032313035
  • خبرنگار : 71568