به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک شهر، تیزر تبلیغاتی" شهر در اندیشه نشر" که به مناسبت سیامین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران تهیه شده بود، به عنوان تیزر برتر در اردیبهشتماه در گروه بانکها و موسسات مالی، از سوی پایگاه نمایش آنلاین آگهیهای تلویزیونی ایران (مدیا آرشیو) معرفی شد.
بر این اساس، درگیر کردن بیننده در ابتدا و در یک موقعیت حساس، توجه به زندگی روزمره افراد، حس مستند گونه حاکم بر تکنیک تصویربرداری آگهی و نورپردازی مطلوب آن، حس باورپذیری و در نتیجه همزاد پنداری گروه مخاطبان، از دلایل گزینش آن به عنوان یکی از برترینهای تیزر تبلیغاتی تلویزیونی در اردیبهشتماه است.
انتهای پیام