به گزارش ايسنا، به نقل از روابط عمومي استانداري فارس، سيد محمدعلي افشاني در بازديد از روند اجراي پروژه آزاد راه شيراز- اصفهان، وضعيت اين پروژه را مطلوب توصيف و اضافه كرد: تفاوت اين پروژه آزادراهي با ساير پروژههاي مشابه در كشور، استفاده از رويه بتني در بخشي از مسير است.
وي ادامه داد: در 50 كيلومتر از اين پروژه، رويه بتني و در 170 كيلومتر باقيمانده آسفالت اجرا ميشود، اگر سرعت اجراي رويه بتني افزايش داده شود، امكان اجراي آن در بيش از 50 كيلومتر هم وجود دارد.
استاندار فارس توضيح داد: لايه نهايي بتن با عيار 400 كيلوگرم سيمان است و زير آن بتن با عيار 95 كيلوگرم سيمان در متر مكعب اجرا ميشود؛ بر اساس برنامهريزي انجام شده، امسال 15 كيلومتر به صورت بتني و حدود 75 كيلومتر به صورت آسفالتي روسازي خواهد شد.
براساس اين گزارش، چهارمين بازديد استاندار فارس از پروژه آزادراهي شيراز- اصفهان با حضور شافعي معاون معاون امور فنی و توسعه امور زیربنایی سازمان نظارت و برنامه ريزي و میرشفیع معاون ساخت و توسعه آزادراههاي وزارت راه و شهرسازي انجام شد.
انتهای پیام