به گزارش سرویس بازار ایسنا، چند روزی است که در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر تعویض خودروی معیوب توسط یکی از نمایندگیهای مجاز سرو صدای زیادی به پا کرده است. از این رو به سراغ صاحب عکسهای منتشر شده رفتیم تا از صحت و سقم ماجرا با خبر شویم.
صاحب عکس احمد شارقی نام دارد که چند روزی است خودروی تیوولیاش به دلیل نقص فنی تعویض شده است.
وی گفت: پارسال از نمایندگی اتوخسروانی یک دستگاه تیوولی مدل ۲۰۱۶ خریداری کردم، بعد از گذشت ۹ ماه خودروی من در بخش گیربکس دچار نقص فنی شد.
به گفته وی، پس از تماس با اتوخسروانی، همانطور که در قرارداد اولیه قید شده بود، تیوولی دارای نقص، بدون قید و شرط تعویض و یک دستگاه تیوولی جدید با رنگی که مد نظر داشتم با خودروبر جلوی منزل به من تحویل داده شد.
پس از تحولات قابل توجهی که بعد از برجام در حوزه خودرو و صنعت خودروی کشور رخ داده، در شرایط فعلی، فروش و خدمات پس از فروش روز در بازار خودرو، به عنوان اصلیترین موضوع این صنعت محسوب میشود.
به این ترتیب تنها شرکتهایی که این مسایل را مد نظر دارند و در عمل در زمینه فروش و خدمات پس از فروش با نگاه جلب رضایت مشتری عمل میکنند امکان ماندن، فعالیت و دستیابی به موفقیت در این بازار را خواهند داشت.
عاملیت مجاز ۴۰۰۱ رامکخودرو (اتو خسروانی) یکی از نمایندگیها و عاملیتهای مجاز شرکتهای خودرویی است که به دلیل ارائه خدمات متعدد و متنوع به مشتریان همچون گارانتی تعویض یکساله، ارسال رایگان به تمام نقاط ایران، کارواشهای رایگان و بسیاری از خدمات دیگر توانسته است عنوان برترین نمایندگی را در سالهای ۹۴ و ۹۵ به خود اختصاص دهد.
علاقهمندان میتوانند جهت آشنایی بیشتر با این مجموعه و مشاهده فیلمها و عکسهای این خبر به آدرس وب سایت اتو خسروانی مراجعه کنند.
انتهای پیام