یک فعال رسانه‌ای:

ایسنا در جلب مشارکت مردمی موفق بوده است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: ایسنا بدون حمایت‌های یکطرفه توانست مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کند.

بیژن مقدم در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با فعالیت این رسانه در دوران انتخابات اظهار کرد: ایسنا یکی از مهم‌ترین بخش های رسانه‌ای کشور در دوران انتخابات ریاست جمهوری اخیر است. به راحتی می‌توان تلاش های این رسانه را در میزان مشارکت مردمی مشاهده کرد.

وی ادامه داد: برای رسانه هایی مانند ایسنا این که چه کسی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود در درجه دوم اهمیت است و جلب مشارکت مردمی در درجه اول قرار دارد. ایجاد شور و هیجان اجتماعی در مردم از اولویت‌های رسانه‌ای مثل ایسنا است و این رسانه توانست در این اهداف خود پیروز شود.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: در ابتدای امر برخی نقدهایی داشتند مبنی بر اینکه ایسنا یک رسانه دولتی است و نمی تواند نسبت به بعضی از خبرها و مصاحبه‌هایش بی طرف باشد، اما در نهایت دیدیم که جهت گیری کلی ایسنا در راستای اهداف بزرگش یعنی جلب مشارکت مردمی برای برگزاری یک انتخابات پرشور در فضایی آرام و دوستانه بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد که ایسنا به عنوان یک خبرگزاری فعال در جلب مشارکت مردمی نقش مهم و تاثیرگذاری بر عهده داشت.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 96030100462
  • خبرنگار : 71511