/همه بیایید/

دانشگاهیان بیشترین سهم حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان با بیان اینکه دانشجویان قشر روشنفکر جامعه هستند، گفت: حضور دانشجویان در عرصه انتخابات همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و امروز نیز حضور آنان در صحنه سرنوشت‌ساز است؛ چراکه بیشترین سهم را در این عرصه باید دانشگاهیان داشته باشند.

دکتر احمد کوچک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به انتخابات فردا (29 اردیبهشت‌ماه) اظهار کرد: باید تلاش همه این باشد که اکثریت مردم در انتخابات حضور داشته باشند تا انتخابات هر چه داغ‌تر برگزار شود و تمام توان مردم در این راستا قرار داده شود.

وی با بیان اینکه مهم نیست مردم طرفدار چه کسی باشند و به چه کسی رأی دهند، گفت: از نظر من تمام افرادی که توسط شورای نگهبان صلاحیت‌شان تأیید شده است یکسان هستند و تنها رأی دادن و حضور مردم پای صندوق‌های رأی مهم است تا استحکام نظام جمهوری اسلامی در چشم دشمنان نمود بیشتری پیدا کند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان ادامه داد: اکنون هر کسی در ذهن خود فرد مورد نظر و مطلوب خود را انتخاب کرده است. اگر حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به شکل حداکثری اتفاق نیافتد ممکن است دشمنان نظام استفاده‌های دیگری از این امر ببرند.

کوچک‌زاده با اشاره به حضور قشر دانشجویان در صحنه انتخابات تصریح کرد: از زمان قدیم تاکنون به این دلیل که دانشجویان قشر روشنفکر هستند، همواره حضور آنان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و امروز نیز حضور این قشر در صحنه سرنوشت‌ساز است؛ چراکه بیشترین سهم را در این عرصه باید دانشگاهیان داشته باشند.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان الگوی جامعه هستند و حضور آنان می‌تواند ارتباط مستقیمی با حضور مردم و آحاد جامعه در عرصه انتخابات داشته باشد، عنوان کرد: مردم از دانشگاهیان تأثیر خواهند پذیرفت. به‌طور قطع در روز سرنوشت‌ساز انتخابات همه مردم باید برای حضور در عرصه تلاش کنند، اگر ما دولت قوی و پایداری داشته باشیم، می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم. ان‌شاءالله مردم فردا از اول صبح در شعب اخذ رأی حضور خواهند داشت.


انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۴:۴۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 96022818293
  • خبرنگار :