سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد

سامانه بام بانک ملی ایران به مرز یک میلیون عضو نزدیک شد و کاربری که در این جایگاه قرار گیرد، یک‌ میلیون تومان جایزه نقدی دریافت می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی، امکان ورود امن و دو مرحله‌ای برای خرید شارژ خودکار، پرداخت اقساط تسهیلات، انتقال پول دسته‌ای، انتقال کارت به کارت دسته‌ای به حساب خیریه، انتقال پول مستمر و تهیه صورتحساب تلفیقی و مدیریت صورتحساب از امکانات این سامانه است. 
بام، سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران دارای مزیت‌های منحصر به فردی در بانکداری الکترونیک بوده و در سال 1395 به عنوان محصول برتر در حوزه خلاقیت و نوآوری از سوی ششمین جشنواره مرحوم نوربخش معرفی شد.
 مشتریانی که عضو سامانه پیامکی بانک ملی ایران ( ساپتا) هستند، بدون نیاز به مراجعه به شعب می‌توانند عضویت خود را در سامانه فعال کنند. سایر مشتریان می‌توانند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور و فعال‌سازی ساپتا به عضویت این سامانه درآیند.

براساس اعلام روابط‌عمومی بانک ملی ایران اعضای جدید این سامانه در مقاطع  یک میلیون و یکصد نفر، یک میلیون و دویست نفر تا دو میلیون نفر نیز از جایزه نقدی معادل این اعداد بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۱۷:۰۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96020402434
  • خبرنگار : 30054