نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

توجه به امنیت و سلامت برگزاری انتخابات باعث حفظ اعتماد مردم نسبت به نظام می‌شود

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به امنیت و سلامت برگزاری انتخابات باعث حفظ اعتماد مردم نسبت به نظام می شود.

به گزارش ایسنا،  اردشیر نوریان اول اردیبهشت ماه در همایش  هیأت‌های نظارت و ناظرین انتخابات شوراهای اسلامی در حضور اعضای هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های استان، اظهار کرد: شوراها سطوح میانی حکومت هستند و نباید کوچک شمرده شوند. مجلس شورای اسلامی بر اساس قانون وظیفه نظارت بر انتخابات را بر عهده دارد.

نوریان خاطرنشان کرد: امروز نیز هماهنگی کلی‌تر میان اعضای ناظر برشعب اخذ رای انجام شود تا شاهد انتخابات باشکوه، منظم و منسجم با حفظ حقوق مردم  شویم. ارتقای رضایتمندی عمومی در شاخص های مختلف توسعه شهری و روستایی یکی از مهمترین دستاوردهای ورود افراد اصلح به شوراهای اسلامی است. امید است که شوراهایی برآمده از خواست عمومی مردم بی کم و کاست با دقت، نظارت، صحت و امنیت تشکیل شود تا در سطوح مدیریت روستایی و شهری وظایف محوله را به خوبی به عهده گیرند. 

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: جلوگیری از تخلفات احتمالی در روند برگزاری انتخابات به طور جدی در دستور کار اعضای هیات نظارت و هیات اجرایی قرار دارد.

خدیجه ربیعی افزود: اعضای شوراهای شهر و روستا عهدار وظیفه خطیر، دفاع از حقوق مردم هستند. باید همواره تلاش شود افراد صالح و توانمند برای خدمت به عرصه خدمت‌گذاری انتخاب شوند. امید است در روز 29 اردیبهشت با نظارت بر اجرای انتخابات مسبب برگزاری انتخابات سالم و انتخاب افراد شایسته شد. 

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی نیز، اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتخابات خون جدیدی در کالبد، رگ و روح جمهوری اسلامی تزریق می‌کند.

محمد خالدی با اشاره به اینکه وظیفه‌اش در راستای اجرای صحیح انتخابات بازرس ویژه انتخابات شوراها است، تصریح کرد: تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات موظفند برای حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای تلاش کنند.

وی در خصوص تعداد شعبه های موجود در استان، تصریح کرد: 301 شعبه در لردگان، 150 شعبه در شهرکرد، 69 شعبه در فارسان، 36 شعبه در سامان، 26 شعبه در بن، 104 شعبه در بروجن، و 98 شعبه در کوهرنگ دایر خواهد شد که به ازای هر 34 صندوق یک بازرس سیار باید حضور داشته باشد و مراحل این کار بزودی انجام و حکم‌ها برای بازرسان صادر خواهد شد.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 96020200442
  • خبرنگار :