مدیرکل امور هنری و جشنواره‌های جوانان مساجد:

منتخبان مسابقات قرآنی سفیران فرهنگی ایران اسلامی هستند

مدیر کل امور هنری و جشنواره‌های جوانان مساجد ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در عتبات عالیات با حضور منتخبان مسابقات قرآنی مدهامتان در کشور عراق خبر داد.

به گزارش ایسنا، «مجتبی میرزایینسب» در دیدار منتخبان مسابقات قرآنی مدهامتان کشور با استاندار ایلام، اظهار کرد: ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از فعالیت‌های قرآنی در مساجد حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری طرح‌ها و جشنواره‌ها و مسابقات قرآن کریم در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری منجر به شناسایی استعدادهای درخشانی در این عرصه شده است، افزود: منتخبان مسابقات قرآنی مدهامتان در واقع سفیران فرهنگی و مروجان فرهنگ قرآنی در استان‌های مختلف کشور هستند.

میرزایی با اشاره به اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری سربازان مبارزه با جنگ‌نرم و فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی هستند، اضافه کرد: اجرای طرح‌های قرآنی در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری و به ‌منظور شناسایی، آموزش، تربیت و حمایت از نخبگان قرآنی در سطح مساجد است.

مدیرکل امور هنری و جشنواره‌های جوانان مساجد ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور، یادآور شد: بیان تفسیر قرآن کریم، تبیین آموزه‌های قرآن کریم و گسترش فعالیت‌های قرآنی و همچنین گسترش فرهنگ قرآنی در بین نسل جوان از اهداف برنامه‌های قرآنی کانون‌های مساجد است.

وی در پایان با تقدیر از مسئولان استان ایلام و کارکنان دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان، عنوان کرد: منتخبان مسابقات قرآنی مدهامتان کشور در راستای تعامل هر چه بیشتر و برگزاری محافل انس با قرآن کریم به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۳۰ فروردین ۱۳۹۶ / ۰۹:۲۳
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 96013013583
  • خبرنگار :