فاز دوم محور "پاتاوه – دهدشت" با حضور وزیر راه افتتاح می‌شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: قطعه دوم پروژه ملی" پاتاوه - دهدشت" در آینده ای نزدیک و با حضور وزیر راه افتتاح می شود.

به گزارش ایسنا، سید موسی خادمی در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان افزود: این پروژه پیشرفت خوبی داشته است و در سال گذشته نیز ۷۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای این پروژه در سال جاری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این پروژه تا پایان سال مالی ۹۶ یا اواخر نیمه اول سال ۹۷ بطور کامل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعامل بخش خصوصی و دولت خاطرنشان کرد: همکاری بخش خصوصی با دولت یازدهم خوب بود اما دولت بنا به دلایلی موفق به تحقق کامل اهداف در رابطه با بخش خصوصی نشد. دولت تلاش های زیادی کرد که بخش خصوصی به جایگاه خود برسد اما این مسأله محقق نشد.

خادمی تصریح کرد: بخش خصوصی با تمام توان در کنار دولت به حمایت و تلاش برای توسعه و رشد جامعه کمک کرد.

وی، خواستار تهیه گزارش دستگاه ها از اقدامات انجام شده و زمینه ساز کاهش نرخ بیکاری و رشد و توسعه استان در راستای ادامه اینگونه موفقیت ها شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سفر رئیس جمهور از تخصیص یارانه سفر در آینده نزدیک به استان خبر داد و ادامه داد: سال جدید برای حوزه سرمایه گذاری، تولید و صنایع سال خوبی خواهد بود.

خادمی اضافه کرد: در قانون بودجه اجازه داده شده است که 10 درصد اعتبار عمرانی به  کمک های فنی و اعتباری تبدیل شود که یک فرصت خوب برای استان است . حمایت از واحد های توانمند و حذف واحدهای بدون بهره وری و بازدهی مناسب انجام شود.
انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۶:۵۶
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 96012610965
  • خبرنگار :