با محکوم کردن حملات در کلیساهای مصر؛

حزب‌الله لبنان: هدف داعش باز کردن باب فتنه و درگیری‌های طایفه‌ای است

حزب الله لبنان با محکوم کردن عملیات تروریستی داعش در دو شهر طنطا و الاسکندریه مصر بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المنار، در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که ما جنایات وحشیانه گروه تروریستی داعش علیه کلیساهای دو شهر طنطا و الاسکندریه در مصر را محکوم کرده و اعلام می کنیم که این اقدامات در پوشش دین صورت می گیرد و از تمام مصیبت‌هایی که امت ما تا به الان دچار آن شده بسیار بدتر است.

در ادامه این بیانیه آمده است: قدرتهای جهانی و برخی قدرتهای منطقه‌ای از تروریست‌ها حمایت سیاسی، مالی و رسانه‌ای کرده و هدفهای جنایتکارانه را برای تکه تکه کردن جامعه ما و کاشتن بذر نفاق میان امت ما که طی قرنها به صورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی کرده‌اند، ترسیم می کنند.

در این بیانیه تاکید شده است: هدف قرار دادن مومنین در کلیساهایشان در صبح روز عید تبلور وحشی گری با تمام معانی آن است و نشان می دهد که این گروه تروریستی هیچ بویی از انسانیت نبرده و تلاش دارد تا مسیحیان را از استان سینای مصر و دیگر مناطق سوریه ، عراق و لبنان براند و باب فتنه و درگیریهای طایفه‌ای را که به نفع دشمن صهیونیستی است باز کند. ما در این لحظات سخت در کنار ملت و دولت مصر هستیم و از همگان می خواهیم تا در برابر این توطئه بزرگ هوشیار باشند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 96012107876
  • خبرنگار : 71353