پس از گروه‌بندی مسابقات قهرمانی جهان در تورنتو

سرمربی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال: تنها برای قهرمانی راهی کانادا می‌شویم

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال پس از مشخص شدن گروه ایران در مسابقات قهرمانی جهان در تورنتو کانادا گفت: تمام حریفان رقیب سختی برای ایران هستند، اما تنها برای کسب سکو و عنوان قهرمانی راهی کانادا خواهیم شد.

حسن پالار در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان و حریفان ایران در این رقابت‌ها، اظهار کرد: برای این که بتوانیم حضور قوی در مسابقات قهرمانی جهان در کانادا داشته باشیم، سه اردو برای آماده سازی تیم پیش‌بینی شده است که اولین اردو اسفندماه برگزار شد، دومین اردو ۲۱ تا ۲۸ فروردین و سومین اردو اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا تیم آماده و قوی را راهی تورنتو کانادا کنیم.

او گفت‌: با توجه به ضعفی که در کلاس یک بسکتبال با ویلچر داشتیم، در اردوی اول مهدی امانی از هرمزگان و پویان ولی‌پوریان از فارس در این کلاس به تیم ملحق شدند که از بین این دو بازیکن، در پایان اردوی سوم بهترین فرد عازم کانادا خواهد شد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال پیرامون این پرسش که آیا ۱۲ بازیکن اصلی تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان مشخص شده‌اند یا خیر؟ خاطرنشان کرد: در حال‌ حاضر ۱۵ نفر در اردوی آمادگی به سر می برند که در پایان اردوی سوم ۱۲ بازیکن اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان مشخص خواهند شد.

وی هم‌چنین در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل ویلچر بازیکنان حل شده است یا خیر؟ افزود: با قولی  که انجمن بسکتبال با ویلچر به ما داده است، قبل از اعزام تیم به کانادا قرار است مشکل ویلچر بسکتبالیست‌ها حل شود تا هیچ مشکلی برای حضور در این رقابت‌ها نداشته باشیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی بسکتبال با ویلچر زیر ۲۳ سال درباره حریفان ایران در کانادا، خاطرنشان کرد: ایران در گروه سختی قرار دارد و برای کسب سکو باید به سختی مبارزه کنیم و هیچ تیمی را دست کم نگیریم. به ویژه‌ ترکیه که قهرمان اروپاست و کانادا که میزبان مسابقات است.

پالار در پایان با اشاره به این که هدف کسب قهرمانی است، گفت: برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۴ فروردین ۱۳۹۶ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96011403725
  • خبرنگار : 90047