امام جمعه موقت سمنان:

حضور 80 کشور در کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه نشانی از قدرت ایران است

امام جمعه موقت سمنان با تقدیر از برگزاری کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین در ایران، گفت: حضور 80 کشور در کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه نشانی از قدرت و نفوذ ایرانی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نمازجمعه سمنان که با حضور وزیر بهداشت دولت یازدهم و نمازگزاران سمنانی ایراد شد، اظهار کرد: امروز به برکت نفوذ جمهوری اسلامی ایران در جهان رژیم اشغالگر قدس منزوی شده است.

وی با اشاره به حضور رهبری معظم انقلاب و سران سه قوه در این کنفرانس خاطرنشان کرد: حضور عالی‌ترین مقامات کشور و از جمله رهبری فرزانه انقلاب در این کنفرانش نشان از اهمیت فلسطین و حقوق پایمال شده این ملت مظلوم برای ایران اسلامی دارد.

خطیب جمعه سمنان گفت: همانگونه که رهبری انقلاب هم در این کنفرانس فرمودند اشغالگران قدس که در زمانی شعار از نیل تا فرات را سر می‌دادند امروز در منطقه کوچکی زمین‌گیر شدند و این از برکات مقاومت ملت فلسطین و حمایت‌های ایران اسلامی از آن است.

حجت الاسلام عبدوس انقلاب اسلامی ایران را نقطه اتصال نهایی به انقلاب حضرت ولی‌عصر(عج) دانست و اضافه کرد: نظام مقدس اسلامی ما اصلی‌ترین و جدی‌ترین حامی مستضعفان و مظلومان جهان و خصوصا مردم مظلوم فلسطن در این چند دهه بوده است.

امام جمعه موقت سمنان با تجلیل از حضور بسیاری از کشورهای دنیا در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین خاطرنشان کرد: برگزاری این کنفرانس نشان داد حمایت نظام اسلامی ایران مقاومت ملت مظلوم فلسطین همیشگی است.

وی با بیان اینکه ایران تا محو اسرائیل غاصب از حق مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کند افزود: ایران حامی مظلومان عالم و دشمن استکبار است.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امروز حرکت بزرگی به سوی دفاع از فلسطین شروع شده ادامه داد: پایه‌های ظلم در هر کجای از این جهان که باشد؛ نابود شدنی است.
عبدوس با اشاره به حضور 80 کشور در ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین تصریح کرد: این حرکت بزرگ آنهم در شرایطی که امریکا و اسرائیل همه تلاش خود را برای برگزار نشدن آن مصروف کردند نشانه‌ای از قدرت و جذبه و نفوذ بالای دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان امروز است.
انتهای پیام

  • جمعه/ ۶ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۶:۵۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95120603857
  • خبرنگار :