برترین‌های صنعت تبلیغات ایران معرفی شدند

۶ شاهین؛ سهم بادکوبه از جشنواره تبلیغات ایران

​آژانس تبلیغاتی بادکوبه در دومین دوره جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران، در چهار بخش و با شعار «خلاقیت، اثربخشی تبلیغات و حق انتخاب مشتری» برگزیده شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ​آژانس تبلیغاتی بادکوبه، در دومین سال فعالیت این رویداد، آژانس تبلیغاتی بادکوبه، شش جایزه در بخش‌های مختلف را کسب کرد، که سه شاهین طلایی، یک شاهین نقره‌ای و دو شاهین برنزی حاصل این حضور و رقابت بود.

 در بخش مسابقه «آگهی تلویزیونی با رویکرد فرهنگی»، آگهی تلویزیونی «رخداد» (سفارش کمیته امداد امام‌خمینی‌(ره) و ایده‌پردازی و تولید بادکوبه)، آگهی تلویزیونی «فامیلا» و آگهی رادیویی لنت پارس (به نام «بی‌صدا») برندگان شاهین طلایی شدند.

در بخش تبلیغات محیطی و آگهی مطبوعاتی هم، آگهی بانک‌ملت به شاهین نقره‌ای رسید و دو شاهین برنزی اعطا شده به این آژانس نیز مربوط به آگهی محیطی «بیمه دی» و کمپین دیجیتالی "جادو با سیف" برند سیف، این آژانس بودند.

بابک بادکوبه مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه با اشاره به اهمیت برگزاری این رویدادها و عیارسنجی فعالیت‌های حوزه تبلیغات گفت: این آژانس تبلیغاتی به صنعت تبلیغات نگاهی فراتر از حد معمول دارد و معتقدیم کار باید به‌صورت گروهی انجام شود.

مدیرعامل آژانس تبلیغاتی بادکوبه ادامه داد: برای موفقیت نیازمند پشتکار، هوش و خلاقیت همه اعضای گروه است و همه افراد فعال در یک آژانس تبلیغاتی باید نگاهی شفاف، دقیق و روشن به آینده داشته باشند و نگاهی را درک کنند که افق‌های جهانی را ببیند.

بادکوبه تاکید کرد: با این دیدگاه، موفقیت‌ حاصله این شرکت، متعلق به تمام خانواده بزرگ بادکوبه و برای صنعت تبلیغات در ایران است؛ چرا که ما  به دنبال درخشش در بازارهای جهانی و بین‌المللی هستیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۳ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 95120301744
  • خبرنگار : 30054