مدیرعامل شرکت گاز استان اعلام کرد:

بهره‌مندی 82درصدی روستاییان سمنان از گاز

در آیینی با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و فرماندار دامغان پروژه گازرسانی به هشت روستای دامغان افتتاح شد.

نوریان، مدیرعامل شرکت گاز استان در حاشیه این آیین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: برای بهره‌برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر 84 میلیارد ریال هزینه شده است. با بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به این هشت روستای شهرستان دامغان میزان بهره‌مندی روستاییان استان از نعمت گاز به 82 درصد رسید که در سطح کشور کم‌نظیر است.

وی با بیان اینکه در دهه‌فجر امسال علاوه بر این هشت روستا 9 روستای کلاته شرقی در میامی نیز گازرسانی شدند، ادامه داد: در مجموع دهه فجر امسال 17 روستای دیگر از استان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در مجموع شرکت گاز برای بهره‌برداری از این دو پروژه 197 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

نوریان با بیان اینکه از گازرسانی به یک شهرک صنعتی در استان خبر داد و افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه زیرساختی نیز که در شهرستان سرخه واقع بود 30 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.

وی با بیان اینکه استان سمنان از استان‌های پیرو در گازرسانی به مناطق روستایی است، تصریح کرد: میزان بهره‌مندی مناطق روستایی استان سمنان از این سوخت پاک بیش از متوسط کشوری است، ضمن اینکه 100 درصد جمعیت شهری استان نیز از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

نوریان تصریح کرد: این شرکت با قوت به کار گازرسانی به دیگر روستاهای استان ادامه می‌دهد.
انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 95111812187
  • خبرنگار :