به گزارش ایسنا، در مراسم پایانی این رویداد ملی، 8 طرح راه یافته به این مرحله از میان 70 ایده ارسالی به دبیرخانه ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حضور هیات داوران و مخاطبان ارائه شد.
رضا فهمی با ارائه "Beauty mirror"، شهرام فدائیان با طرح تولید تانن پوسته پسته برای استفاده در صنایع آرایشی و شویندهها، شیوا اسبری با ماسک تیوپی ضد چین و چروک و روشن کننده، فاطمه عیدی با طرح تولید نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبکهای دریایی خلیج فارس، سولماز ولی زاده با تولید و عرضه لاک نوین آرایشی، سوزان خفایی با ارائه وسیله کمک آموزشی، دنیا پوی با مجموعه کرمهای گیاهی و انیس جعفری با تهیه پد بهداشتی با استفاده از هیدروژل ابریشم در مرحله نهایی ایده بازار لوازم آرایشی و بهداشتی با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در نتیجه این رقابت و پس از جمع بندی امتیازات توسط هیات داوران، طرح های رضا فهمی، دنیا پوی و فاطمه عیدی به ترتیب به عنوان طرح های اول تا سوم اولین ایده بازار لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب و معرفی شدند.
"Beauty mirror" یک آیینه زیبایی است که به صورت مجازی، امکان تست لوازم آرایش را برای افراد فراهم میکند.
نانو ماسک لیفتینگ صورت و بدن از جلبکهای دریایی خلیج فارس نیز ماسکهای دریایی ارگانیک است که به منظور تغذیه و رفع تیرگی پوست استفاده میشود.
انتهای پیام