استاندار لرستان:

سطح سلامت انتخابات با تقویت سرمایه‌های اجتماعی رابطه‌ مستقیم دارد

‌استاندار لرستان گفت: مشارکت پرشور همواره مایه اقتدار نظام و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

‌به گزارش ایسنا، مهندس هوشنگ بازوند در اولین نشست ستاد انتخابات با بیان اینکه اجرای قانون، سلامت، امنیت و مشارکت پرشور و بالا شاخص‌ها و راهبردهای ما در انتخابات ریاست جمهوری  و شوراهای اسلامی  شهر و روستاست، اظهار کرد: وقتی ملاک اصلی اجرای قانون باشد، امنیت و مشارکت هم در سطح بالا فراهم شدنی است.

وی خطاب به اعضای ستاد انتخابات استان بیان کرد: لازمه اجرای قانون، تسلط بر آن است و اعضای ستاد باید از قوانین مختلف انتخابات کاملا آگاه و بر آن مسلط باشند.

بازوند تصریح کرد: ستاد انتخابات صف را هم مدیریت می‌کند و با اطمینان از قانونمندی، صف را پشت سر ستاد با آرامش کامل نگه می‌دارد.

استاندار لرستان با تاکید براینکه سطح سلامت انتخابات با تقویت سرمایه‌های اجتماعی کشور و نظام رابطه‌ای کاملا مستقیم دارد، یادآورشد: مشارکت پرشور همواره مایه اقتدار نظام و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات راه بر هرگونه مشکل اجتماعی می‌بندد، تصریح کرد: ستاد انتخابات استان با هوشمندی و مدیریت می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی به عنوان فرصتی  برای اهداف بزرگ انتخابات استفاده کند.

به گزارش ایسنا در این جلسه سرپرست معاون سیاسی امنیتی اجتماعی به عنوان رئیس ستاد معرفی شد و در اولین پیام خود بر برگزاری جلسات ‌قانون خوانی اعضا و سلامت و قانونمندی همراه با ‌رعایت اصل بی‌طرفی اعضا تاکید کرد.


انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۵:۰۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 95111006816
  • خبرنگار :