نمایش پر مخاطب لهستانی نقد می‌شود

نمایش‌های لهستانی و ایرانی «همسرایی یتیمان» و «برگرد مرا ببین» نقد می‌شوند.

به گزارش ایسنا، نشست نقد و بررسی اجراهای «همسرایی یتیمان» به کارگردانی «یرژی زون» از کشور لهستان و اجرای محیطی «برگرد مرا ببین» به کارگردانی «سعید بهنام خانیکی» که  در بخش مسابقه بین الملل و بخش تئاتر آلترناتیو جشنواره روی صحنه رفته اند، شنبه ۹ بهمن ماه در مجموعه ی فرهنگی عمارت روبرو برگزار خواهد شد.

جلسه نقد و بررسی اجرای «همسرایی یتیمان» با حضور «رضا سرور» به عنوان منتقد و کارگردان این اثر راس ساعت ۱۱ تا ۱۳ و نشست بررسی اجرای «برگرد مرا ببین» با حضور اصغر دشتی به عنوان منتقد و گروه اجرایی در ساعت ۱۵ تا ۱۷ میزبان تمامی علاقه مندان خواهد بود.
 این جلسه به همت کارگروه نقد تئاتر که امسال برای نخستین بار به نقد و بررسی تمامی آثار حاضر در بخش های مسابقه به صورت مکتوب، حضوری و چندرسانه ای می پردازد، برگزار می شود.

عمارت روبرو واقع در خیابان انقلاب (شرق به غرب)، نرسیده به چهار راه ولی عصر، جنب ساختمان بانک شهر، بن بست کیانپور، پلاک ۷ هر روزه تا پایان جشنواره میزبان جلسات نقد حضوری است.


ورود برای تمامی علاقه مندان به این جلسه آزاد است.


به گزارش ایسنا، نمایش همسرایی یتیمان در دو شب متوالی در سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و مورد استقبال زیاد مخاطبان خود قرار گرفت به طوری که با توجه به درخواست های زیاد یک اجرای فوق العاده هم برای آن درنظر گرفته شد.


انتهای پیام

  • جمعه/ ۸ بهمن ۱۳۹۵ / ۲۱:۵۲
  • دسته‌بندی: سینما و تئاتر
  • کد خبر: 95110805389
  • خبرنگار : 71219