به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، محمد حیدری در اینباره نوشت:
«متأسفانه علیرغم پیشبینیهای قبلی برای ایجاد سـامانه جدیدِ خرید اینترنتی بلیـت، این سامانه به دلیل ازدحام بیش از انتظار مخاطبان از اوایل ساعتِ مقرر دچار مشکل فنی و کندی روند خرید شد.
به عنوان دبیـر جشـنواره، مسئولیت این اتفاق را برعهده میگیرم و مراتب عذرخواهی خود را از سینمادوستان گرامی بابت اتلاف وقت و همچنین ناراحتیهای ایجاد شده در پی این موضوع اعلام میدارم.
بدینوسیله اعلام میشود طی دو روز، پیش فروش بلیتهای جشنواره در سامانه سینوگرام بیش از 15 هزار نفر موفق به ثبتنام شدند و با تمهیدات درنظر گرفته شده بر اساس اولویت زمان ثبتنام، به صورت گروهی از طریـق پیامک به این افراد اطلاعرسانی خواهد شد تا طی روزهای 5 تا 7 بهمنماه با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیتهای مورد نظر خود را تهیه نمایند.
با توجه به شرایط پیش آمده، ظرفیت فروش بلیتهای مردمی افزایش یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.
بدیهی است افرادی هم که طی این دو روز از طریق سامانه پیشفروش موفق به تهیه بلیت شدهاند، بلیتهای خریداری شده به آدرس آنها ارسال خواهد شد».
انتهای پیام