«نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» بررسی می‌شود

بیست و دومین نشست از سلسله‌ نشست‌های تخصصی دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با موضوع «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» با حضور چند تن از اساتید و پژوهشگران حوزه رسانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» یکشنبه سوم بهمن‌ماه با محورهای اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل، نقش راه رسانه‌ها برای تبیین سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در کشور و راهبردهای اجرایی شدن بندهای 24 گانه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود.

علی‌اصغر کاراندیش (معاون اداری-مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد حیدری (مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسان)، محسن ایلچی (مدرس روزنامه‌نگاری اقتصادی)، گیتا علی‌آبادی (مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) و زهره جوادیه (پژوهشگر و کارشناس دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها) از جمله سخنرانان نشست تخصصی «نقش رسانه‌ها در گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی» هستند.

حضور در این نشست برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 95102918975
  • خبرنگار : 71548