به گزارش ایسنا، حسین فلاح جوشقانی گفت: در ماههای ابتدائی اجرای طرح ترابردپذیری اشکالاتی وجود داشت که با برگزاری جلسات مداوم کنترل پروژه با حضور نمایندگان اپراتورها، پیمانکار و ناظر، عملکرد سیستم بررسی شده و با اعمال نظارت و پایش مداوم پروژه، اشکالات موجود شناسائی، پیگیری و حل شده است.
وی با اشاره به مقایسه گزارشهای سیستمی از فرایند ترابردپذیری افزود: میزان ترابرد تکمیل شده از ۲۴ درصد به ۵۵ درصد در حال حاضر رسیده است و ۴۵ درصد عدم تکمیل ترابرد نیز به دلیل انصراف خود مشترکان و یا رد درخواست ترابرد به دلایل قوانین تجاری ترابردپذیری است و اپراتورها در این زمینه کوتاهی نکردهاند.
فلاح احراز نشدن هویت مانند تطابق نداشتن مشخصات اعلام شده با مشخصات دارنده شماره، رعایت نکردن ترابرد نظیر به نظیر مانند درخواست ترابرد سیمکارت دایمی به اعتباری و بالعکس، فعال نبودن سیمکارت، فعالبودن کمتر از سه ماه سیمکارت شماره مورد درخواست برای ترابرد و پرداخت نکردن به موقع صورتحساب اولیه صادر شده از اپراتور فرستنده توسط مشترک در سیمکارتهای دائمی را از دلایل رد درخواست ترابرد عنوان کرد.
انتهای پیام