دعوت تیم ملی به مسابقات هلند و اعزام یک تیم باشگاهی!

مومن‌زاده: در هندبال ایران تیم‌ ‌ملی وجود ندارد

ملی‌پوش هندبال مدعی است که دعوتنامه اعزام به رقابت هشت جانبه هلند برای تیم ملی ایران ارسال شده است، اما با اعزام تیم شهرداری کاشان حق سایر تیم‌ها و ملی‌پوشان خورده شده است.

رحیم مومن‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد اعزام تیم شهرداری کاشان به تورنمنت هشتگانه هلند، اظهار کرد: دعوت نامه این رقابت‌ها از سوی فدراسیون هلند برای تیم‌ ‌ملی ایران ارسال شده این تیم با حساب این که ۹ ملی‌پوش دارد به این رقابت‌ها اعزام شد. اگر قرار بود تیم باشگاهی اعزام شود چرا تنها شهرداری کاشان؟ در حالی که حق سایر تیم‌ها نیز می‌توانست باشد.

این ملی‌پوش هندبال و عضو تیم باشگاهی نوین قطره مهر پارسه مرودشت، خاطر نشان کرد: هزینه اعزام، رفت و آمد، اسکان  و همه چیز به عهده فدراسیون هلند است و اکنون با این اتفاق حق خوری شده است. هر تیم باشگاهی دیگری می‌توانست به این  مسابقات برود، این تورنمنت حق همه ملی پوشان بود.

مومن زاده می‌گوید که هندبالیست‌ها سه ماهی است که از اعزام تیم دیگری به جای تیم‌ ‌ملی ایران به هلند باخبرند. او در این مورد ‌اضافه کرد: باخبر بودیم که تیم ملی نداریم و تیم دیگری خواهد رفت. فکرش را نمی‌کردیم که به این شکل تیم باشگاهی اعزام شود.

 او خاطرنشان کرد: باید چندین ملی‌پوش را از تیم‌های مختلف به تیم شهرداری کاشان اضافه می‌کردند و در این قالب تیمی می‌چیدند. حتی لژیونرهایی همانند الله کرم و سجاد استکی، علیرضا موسوی، محسن بابا صفری و سایر لژیونرها نیز که لیگ‌های اروپایی شان تعطیل است و در حال استراحت هستند باید به این تورنمنت دعوت می‌شدند. آنها چندین سال برای هندبال ایران زحمت کشیدند.

او این حرکت را باعث بی انگیزگی ملی‌پوشان دانست و گفت‌: این اتفاق خوبی نیست در بازیکنانی که اکنون در لیگ تلاش می‌کنند تا جذب تیم تیم‌ ‌ملی شوند بی‌انگیزگی ایجاد می‌شود. دیگر انگیزه‌ای برای جنگیدن ملی‌پوشان باقی نمی‌ماند.

این ملی‌پوش هندبال در انتها تاکید کرد : تیم‌ ‌ملی هر رشته‌ افتخار هر کشور است، اما در رشته ما تیم‌ ‌ملی وجود ندارد و حتی هیچ ملی‌پوشی هم از این رویداد در هلند خبر نداشته است. حداقل حق ۱۰ تا ۱۵ ملی‌پوش خورده شد و اصلا اتفاق خوبی نیست. چرا اکنون سعید برخورداری یا سعید حیدری راد نباید در این تورنمنت حضور داشته باشند؟

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ دی ۱۳۹۵ / ۰۵:۰۱
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 95100603710
  • خبرنگار : 71552