امام جمعه شیراز:

نهم دی نقطه عطف حمایت مردم از کیان انقلاب اسلامی است

امام جمعه شیراز اعتقاد و تاکید دارد که نهم دی‌ماه، روز شکل‌گیری یک حرکت عاشورایی و نقطه عطفی از حضور مردم بصیر ایران در حمایت از کیان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در فارس، آیت‌الله «اسدالله ایمانی» در خطبه‌های نماز جمعه روز سوم دی‌ماه در شیراز، گفت: روز نهم دی‌ماه، از روزهای مهم حماسه‌آفرینی مردم ایران است که باید در پاسداشت و بهره‌برداری صحیح از آن تلاش کرد.

وی با تصریح بر لزوم ماندگاری این روز در حافظه تاریخی ملت ایران تا آینده تاریخ، گفت: دست‌هایی پشت پرده برای ممانعت از بهره‌برداری درست از این روز حماسی، فعال است.

امام جمعه شیراز با یادآوری رخ‌دادهای فتنه در سال 88، گفت: نهم دی‌ماه، نقطه عطف رخدادها و جریان‌های سال 88 است که مردم با حضوری کم‌نظیر و مشارکتی بالغ بر 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند.

او گفت: نظام اسلامی ایران می‌توانست به پشتوانه این حمایت و مشارکت گسترده سیاسی مردم، بسیاری از مشکلاتش را در جهان برطرف کند اما سران استکبار که از حضور مردم به وحشت افتاده بودند، به‌فکر فتنه‌گری و سوءاستفاه افتاده و به سراغ شکست‌خوردگان انتخابات رفتند و آنان را تحریک کرده و به میدان کشیدند تا جریانی ایجاد شده و هشت ماه ضرباتی را به کشور وارد کند.

ایمانی هدف اصلی از کودتای مخملی سبز و سناریوی انقلاب رنگی سال 88 را براندازی نظام اسلامی و مهم‌ترین توطئه دشمنان پس از جنگ هشت ساله ارزیابی و اضافه کرد: مردم ایران، با بصیرت، آگاه و انقلابی هستند اما برخی خواص کشور در بی‌بصیرتی مانده‌اند و هنوز هم بی‌بصیرت هستند.

امام جمعه شیراز هم‌چنین سالروز میلاد حضرت عیسی(ع) را تبریک گفت و در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه، به بیان توصیف‌های قرآن کریم از این پیامبر عظیم‌الشأن الهی پرداخت.

انتهای پیام

  • جمعه/ ۳ دی ۱۳۹۵ / ۱۷:۳۳
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 95100301380
  • خبرنگار :