کنگره رزمندگان اسلام استان گلستان برگزار شد

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس، استان گلستان 42 هزار رزمنده را به جبهه‎های حق علیه باطل اعزام کرده است، گفت: از این 42 هزار رزمنده، 4000 شهید و 14 هزار نفر جانباز و 1200 نفر نیز به درجه رفیع ایثارگری نائل شدند.

به گزارش ایسنا، سردار رحمت‌اله صادقی درکنگره رزمندگان اسلام استان گلستان اظهار کرد: تجمع رزمندگان گلستان در اینجا افتخار بزرگی برای استان گلستان و بخشی از استعداد رزمندگان اسلام است. استان گلستان بیش از 42 هزار رزمنده را در دوران دفاع مقدس به جبهه‎های حق علیه باطل اعزام کرده و علاوه بر لشکر 25 کربلا و لشکر 30 گرگان، استعداد بزرگ بسیجیان پرافتخار ویژه 25 کربلا بخشی از آن مرتبط به استان گلستان است.

به گفته صادقی، علت اصلی حضور رزمندگان اسلام در اینجا این است که با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند و به فرمانده خود بگویند لحظه‌ای از میثاق با ولایت دست بر خواهند داشت.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه  تا به امروز برنامه‌های متنوعی از جمله کنگره شهدای دانشجو، شهدای اهل سنت و شهدای کارمند استان در راستای اجلاسیه 4000 شهید گلستان برگزار شده است، از تلاش کلیه مسئولان استانی و شهرستانی در برگزاری این مراسم‌ها تقدیر کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۴:۳۹
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95092314446
  • خبرنگار :