ناهید حیدری در گفتوگو با ایسنا، با اشاره به پرداخت خدمات به شیوه نوین در شعبات تامین اجتماعی اظهار کرد: در فاز نخست این برنامه بنا بود در هر واحد تخصصی هر همکار بتواند پاسخگوی کلیه امور مربوط به آن واحد باشد، در فاز دوم واحدهای همسو با واحد موردنظر متصل میشوند و در فاز سوم قرار است هر کاربر بتواند کار همه شعبه را انجام دهد.
وی افزود: فعلا در ابتدای اجرای فاز دوم برنامه ارائه خدمات به شیوه نوین قرار داریم و دو شعبه 28 و 6 تامین اجتماعی غرب تهران در مرحله پایلوت طرح قرار دارند.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه در جهت ارتقای سطح رضایتمندی ذینفعان طرح دیگری در دو شعبه 1 و 17 ما تحت عنوان ویژهگرایی مورد بهره برداری قرار گرفته است گفت: علت ارائه خدمات ویژه گرایی توجه به کارفرمایان خوش حساب است. ما یک سازمان درآمد هزینه ای هستیم از یک سو مطالبات را دریافت و از سوی دیگر تعهدات را پرداخت می کنیم. باید میان کارفرمایان خوش حساب که ما را در ارائه خدمات و تعهدات به مراجعه کنندگان یاری میکنند و کارفرمایان بدحساب تفاوتی وجود داشته باشد. این موضوع در بسیاری از نشست ها جزو مطالبات خود کارفرمایان بوده است.
وی ادامه داد: وصول بهنگام مطالبات برای ما بسیار حائز اهمیت است تا بتوانیم خدمات خود را بهنگام ارائه کنیم. برای آنکه نگاه ویژه ای داشته باشیم، واحد VIP را طراحی کردیم که مکانی مجزا از قسمت های دیگر شعبه است و همکاران خوب ما که دقت و سرعت بالایی در ارائه خدمات دارند مستقر کردیم. در این واحد به کارفرمایان ویژه مان که تفکیک شدهاند و شامل خوش حساب ها، کارفرمایان دولتی، قشر فرهنگی، دانشگاهی و اصحاب رسانه است خدمات ویژه ارائه میدهیم.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ با بیان اینکه شعار ما در این واحدها سرعت و دقت است و روزبروز استقبال از آن بیشتر میشود گفت: کار در واحد VIP را با 150 کارگاه شروع کردیم و اکنون به 700 مورد رسیده است. در واحد VIP ردیابی خدمات را نیز انجام میدهیم و همکاری را مستقر کردیم که خدمات را طی تماسهای تلفنی با نمایندگان کارفرمایان دنبال می کند و نظرات آنها را جویا می شود و در واقع با بهره مندی از نظرات آنها اصلاح ارائه خدمات را انجام میدهیم.
انتهای پیام