حسینی‌کیا:

ایران با اقدام قاطع متقابل از حقوق هسته‌ای خود دفاع می‌کند

یک نماینده مجلس در مجلس دهم، با بیان اینکه تمدید داماتو از سوی آمریکا نقض برجام است، گفت: جمهوری اسلامی از عزت مردم و حیثیت بین المللی دفاع می کند.

به گزارش ایسنا، سیدجواد حسینی‌کیا در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تمدید تحریم ها ایران توسط آمریکا نقض برجام است، گفت: تمدید قانون تحریم علیه ایران به مدت 10 سال دیگر توسط کنگره و سنای آمریکا نشان دهنده عمق دشمنی، کینه و عداوت با ملت ایران و همچنین نقض برجام  است.

وی تاکید کرد که قطعا جمهوری اسلامی ایران با اقدام قاطع متقابل ازحقوق هسته ای خود ، عزت مردم و حیثیت بین المللی دفاع می‌کند.

حسینی کیا همچنین با اشاره به حادثه قطار سمنان آن را دلخراش دانست و گفت: این حادثه ناشی از سوءمدیریت است که در نهایت  ملت تاوان این سوء مدیریت را داد.

وی لایحه بودجه 96 را  یک پنجم از برنامه ششم توسعه دانست که هنوز تصویب و کامل نشده است و به همین دلیل باید این کار را مجلس به اتمام برسد و انگار بار این موضوع به دوش مجلس انداخته شده است.

نماینده سنقز و کلیایی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش بر لزوم پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 94 و جلوگیری از کوچ کشاورزان به شهرها به دلیل مشکلات و عدم توجه کافی تاکید کرد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۴ آذر ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95091407684
  • خبرنگار : 71234