پوشش بیمه‌ای مصدومان و کشته‌شدگان حادثه ریلی سمنان چقدر است؟

روز گذشته دو قطار در محور سمنان با یکدیگر برخورد کردند که به کشته و مجروح شدن تعدادی از هموطنان منجر شد؛ بیمه پارسیان که مسئولیت حوادث ریلی و غیرریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران را طی بیمه نامه ای تحت پوشش قرارداده در این مورد اعلام کرده برای هزینه‌های پزشکی حداکثر تا ۵۰ میلیون تومان را پرداخت می کند.

به گزارش ایسنا در حادثه برخورد دو قطار مسافربری در سمنان با پایان عملیات امدادی، آخرین آمار کشته‌شدگان این حادثه از سوی اورژانس کشور، ۴۴ تن اعلام شد. هرچند برخی منابع آمار قربانیان حادثه ریلی سمنان را ۴۵ و برخی دیگر هم ۴۶ تن اعلام کرده‌اند، اما شب گذشته (جمعه) با پایان عملیات امدادی این حادثه، آخرین آمار کشته شدگان از سوی اورژانس کشور ۴۴ تن و مصدومان آن نیز ۸۲ تن اعلام شد. این درحالیست که به دلیل شدت سوختگی برخی از مصدومان، احتمال افزایش تلفات این حادثه وجود دارد.

بیمه پارسیان در خصوص حادثه تصادف دو قطار در محور سمنان اطلاعیه ای منتشر و طی آن اعلام کرد که این شرکت مسئولیت حوادث ریلی و غیرریلی راه آهن جمهوری اسلامی ایران را طی بیمه نامه ای تحت پوشش قرار داده که در این بیمه نامه حداکثر خسارت هزینه پزشکی برای هر نفر در هر حادثه ۵۰۰ میلیون ریال و حداکثر خسارت جانی (ازقبیل نقص عضو، از کارافتادگی و فوت) تا سقف دیه قانونی پوشش داده شده است. همچنین تیم کارشناسی بیمه پارسیان به همراه گروه های اعزامی جهت بررسی جزییات کامل این حادثه و ارائه گزارش فنی مربوطه در محل حضور دارند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۶ آذر ۱۳۹۵ / ۱۶:۳۵
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 95090603896
  • خبرنگار : 71093