نماینده محلات: موج خروشان اربعین دشمنان اتحاد مسلمین را با خود خواهد برد

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور میلیونی در اجتماع عظیم اربعین نشان می‌دهد هیچ کسی و هیچ جریانی نمی‌تواند در مقابل چشمه جوشان و رود خروشان اسلام ناب محمدی بایستد.

علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا خاطرنشان کرد: این اجتماع نشان داد دل‌های شیعیان و مسلمانان جذب حرم امن حسین (ع) می‌شود و حفظ امنیت و آرامش در این مسیر به حاکمان برخی کشورهای مدعی این پیام را رساند که با کمک گرفتن از اربابان اسلام‌ستیز خود نمی‌توانند مسلمانان را مدیریت کنند و فاجعه منا در مقابل این امنیت اوج بی‌کفایتی آنان را می‌رساند.

وی افزود: این اجتماع عظیم‌ترین اجتماع مسلمانان است که بسیاری از نقشه‌های تفرقه‌افکنان و خائنان به اسلام را نقش بر آب کرده و اربعین انرژی و ظرفیت جهان اسلام را به رخ جهانیان کشانده است و وحشت را در دل دشمنان ایجاد کرده است و کسانی که با این حرکت عظیم و اقیانوس مواج مقابله می‌کنند جز روسیاهی و کوردلی نتیجه‌ای نخواهند دید.

سلیمی تصریح کرد: این حرکت و این عشق معجزه حسینی است و این انرژی عظیم به خاطر وجود نورانی امام حسین (ع) است که شور در دل مومنان انداخته و قطعا عزت مسلمین از همین تجمعات و اتحادها شکل می‌گیرد و جان تازه‌ای به کالبد امت مسلمان می‌دمد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام عزت آفرین راهپیمایی اربعین گفت: میلیون‌ها انسان هم‌نوا با زینب کبری فریاد هیات منا الذله سر می‌دهند و در امتداد حرکت اصحاب امام حسین (ع) با شور و شعف درونی و با عشق پای در مسیر راهپیمایی اربعین می‌گذارند و گروه‌هایی که با پول عربستان و قطر و سلاح آمریکایی به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن محبت اهل بیت پیامبر است نمی‌تواند با این اقیانوس عظیم مقابله کند.

وی در پایان تاکید کرد: خروش امت اسلام در اربعین به کسانی که به دنبال ایجاد تفرقه هستند این پیام را مخابره کرد که به زودی این اقیانوس عظیم آن‌ها را با خود خواهد برد و نابود خواهد کرد و اسلام بدلی و اسلام آمریکایی نمی‌تواند جایگزین نسخه شفابخش اسلام ناب محمدی باشد و آن‌ها بی‌تردید مجبورند بساط خود را جمع کنند و به دامن اربابان غربی خود پناه ببرند.

انتهای پیام  

  • یکشنبه/ ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95083020470
  • خبرنگار : 71184