میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا:

اربعین نشان می‌دهد هر توطئه‌ای علیه مسلمانان در نطفه خفه خواهد شد

نماینده مردم گرمی در مجلس با بیان این‌که «باید قدر اتحاد و راهی را که انتخاب کرده‌ایم بدانیم»، گفت: هر توطه‌ای که علیه مسلمانان بوده در نطفه خفه خواهد شد.

میرحمایت میرزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که «انجام مراسم اربعین حسینی برای دنیا هزاران پیام داشته و اتحاد مسلمانان را نشان می‌دهد»،‌ گفت: به خاطر این وحدت و عشقی که به اسلام وجود دارد احساس می‌شود که مشابه چنین برنامه‌هایی در دنیا نبوده و نمی‌تواند باشد. مدیریتی که در آن وجود دارد بدون کوچکترین تنش و اختلافی شرایط را به گونه‌ای فراهم کرده که در حال حاضر میلیون‌ها نفر در کربلا حضور دارند.

وی تصریح کرد: مکتب، اعتقادات و صلح و دوستی که بین برادران سنی و شیعه و ایرانی و عراقی وجود دارد می‌خواهد به دنیا این پیام را برساند که هر توطئه‌ای علیه اسلام و مسلمانان باشد و بخواهد میان آنها تفرقه ایجاد کند در نطفه خفه خواهد شد.

وی اظهار کرد: همه این‌ها نشان می‌دهد که ما باید قدر اتحاد و مذهبمان و قدر راهی را که انتخاب کرده‌ایم بدانیم. خوشبختانه انقلاب اسلامی در این راه قدم‌های اساسی برداشته و خواهد داشت و علیرغم توطئه‌های سخت و شکننده‌ای که تدارک دیده می‌شود همه می‌دانند که به خاطر اعتقادات می‌توان در مقابل این توطئه‌ها ایستاد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: بنابراین داعش و حامیان آنها باید کاسه و کوزه‌هایشان را جمع کنند و بدانند با توطئه‌ها و ترورهایی که انجام می‌دهند نمی‌توانند به خواسته خود برسند.

وی اظهار کرد: در واقع پیام این حضور این است که پرونده تمام داعشی‌ها و طرفداران آنها بسته خواهد شد و باید در مقابل دین و مکتبی که حسین (ع) پایه‌گذاری کرده تسلیم شوند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳۰ آبان ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 95083020272
  • خبرنگار : 71290