نتایج یک نظرسنجی نشان داد

شبکه‌های اجتماعی رأی ۱۷ درصد آمریکایی‌ها را برگردانده‌ است

نتایج یک نظرسنجی نشان داد، ۱۷ درصد آمریکایی‌ها بر اثر استفاده از شبکه‌های اجتماعی نظر خود را درباره کاندیدای مورد نظرشان در انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر داده‌اند.

به گزارش ایسنا، نتایج نظرسنجی موسسه پیو حاکی از آن است که شبکه‌های اجتماعی نقشی بسیار مهم در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا ایفا می‌کنند.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، ۱۷ درصد از شرکت‌کنندگان گفته‌اند، مطالبی که در شبکه‌های اجتماعی ملاحظه کرده‌اند، باعث شده که گزینه مورد نظر خود را برای دادن رأی در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو تغییر دهند.

نتایج این نظرسنجی حاکی از آن است که در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دموکرات‌ها و به ویژه افراد دموکرات دارای گرایش‌های لیبرال در مقیاس بیشتری در مقابل جمهوری‌خواهان نظرات خود را درباره موضوعات اجتماعی و سیاسی و کاندیدای مورد نظر خود تغییر داده‌اند و این تغییر نظر ناشی از محتوایی بوده که این افراد در شبکه‌های اجتماعی در خصوص کاندیداهای انتخاباتی مشاهده کرده‌اند.

بر اساس نتایج نظرسنجی مرکز پژوهشی پیو، همچنین ۲۰ درصد از کاربران شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند که نظر خود را درباره پدیده‌های سیاسی و اجتماعی در پی مشاهده مطالب مرتبط در شبکه‌های اجتماعی تغییر داده‌اند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۸ آبان ۱۳۹۵ / ۰۶:۰۹
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 95081812331
  • خبرنگار : 71417