به گزارش ایسنا، بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با میزبانی از 900 رسانه در قالب 620 غرفه با شعار «شفافیت و صداقت» در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شده است.
همزمان با برگزاری نمایشگاه مطبوعات، نشستهای متنوع روزنامهنگاران خارجی، کارگاههای آموزشی، نشستهای تخصصی با موضوعات روز روزنامهنگاری در چهار تالار گفتوگو، سه سالن نشستهای تخصصی و همچنین حضور وزرا و سخنگوی دولت در این نمایشگاه برای گفتوگو با خبرنگاران در نظر گرفته شده است.
امسال در بخش موسسات مطبوعاتی 23 غرفه، رسانههای استانی و منطقه ای 65 غرفه، تشکل های مطبوعاتی هشت غرفه، کسب و کار مرتبط با رسانه ها 20 غرفه، روابط عمومی دستگاه ها هفت غرفه، ادارات کل ارشاد استان ها و خانه های مطبوعات استانی که نشریات استان ها را نمایندگی می کنند،31 غرفه، نشریات دانشجویی دو غرفه (یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه وزارت علوم و یک غرفه مربوط به نشریات زیرمجموعه دانشگاه آزاد)، روزنامه ها 40 غرفه، خبرگزاری ها 13 غرفه، رسانههای حوزه دین و اندیشه 23 غرفه، رسانه های فرهنگی و هنری 86 غرفه، رسانه های سیاسی و اقتصادی 94 غرفه، رسانه های آموزشی و تخصصی 99 غرفه، رسانه های عمومی و خانواده 79 غرفه و در بخش رسانه های حوزه کودک و نوجوان 11 غرفه دایر شده است.
برگزاری کارگاه های تخصصی و کاربردی در نمایشگاه امسال در بخش رسانه های داخلی با حضور اساتید علوم ارتباطات و پیشکسوتان حوزه رسانه برگزار می شود.
انتهای پیام