رئیس سازمان بسیج مستضعفان:

اقتدار و عزت کشور مرهون روحیه استکبارستیزی ملت ایران است

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: اقتدار و عزت ایران مرهون استکبارستیزی و مبارزه با استکبار است و ملت ایران این روحیه را تداوم می‌بخشد و در میثاق با آرمان‌های انقلاب هیچگاه دست از مقاومت بر نمی‌دارند.

به گزارش ایسنا محمدرضا نقدی روز پنجشنبه در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) عنوان کرد: هر انسان آزاده و خردمندی باید در مقابل زورگویان ایستادگی کند و موانع کمال را از مسیر خود بردارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان افزود: این تفکر و بینش مهمی بود که امام خمینی(ره) در نهضت و انقلاب خود تبیین کردند و ملت قهرمان ایران این تفکر را فهمید و به میدان آمد و در برابر طاغوت‌ها ایستاد و خداوند وعده‌اش را عملی کرد و ملت ایران را به پیروزی رساند.

وی خاطرنشان کرد: روزی که ملت در برابر آمریکای جنایتکار ایستاد دستانش خالی بود و سلاح‌ها و رسانه‌ها در دست رژیم طاغوت قرار داشت و همه فرصت‌ها را از مردم گرفتند اما با این حال ملت پیروز شد.

سردار نقدی اظهارکرد: در طول دفاع مقدس مردم ایران یکه و تنها و در تنهایی در مقابل صدام و ابرقدرتهای جهان ایستاد و به عظمت رسید و نصرت یافت.

وی گفت: وقتی خدای متعال ملت ایران را به پیروزی رساند و در ۳۷ سال در همه معرکه‌های مبارزه با آمریکا سربلند کرد این ملت هیچگاه دست از مبارزه با آمریکا بر نمی دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد: مقابله با طاغوت جایگاه مهمی در تفکر دینی و اسلامی و شیعی ما دارد و شرط محبت اهل بیت(ع) بیزاری جستن از دشمنان است.

وی تصریح کرد: با این روحیه استکبارستیزی است که پرچم اسلام را در ساحل مدیترانه به اهتزاز در آوردیم و اسلام را به جهان معرفی کردیم ما با این اسلام و انقلاب در سرزمین یمن آمریکا را شکست داد و پرچم ایران را برافراشت.

نقدی ادامه داد: اسلام و انقلاب امروز دل‌های مردم جهان را فتح کرده و در آمریکا و اروپا اسلام در حال پیشرفت است و اینها برای ما چه حجتی را باقی می‌گذارد که دست از مبارزه با آمریکا برداریم؟

وی بیان کرد: ملت ایران در آن روزهای سخت و تنهایی تسلیم نشد چرا باید امروز تسلیم شود با بررسی‌های علمی می‌توان فهمید که آمریکا امروز چه وضعیتی دارد در این راستا آمریکا در همه مولفه‌های قدرت، افول و در قدرت‌های امنیتی و سیاسی و اقتصادی و ...سقوط کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان تصریح کرد: امروز کشور آمریکا یک ورشکسته اقتصادی است و با چپاول‌ها خود را سر پا نگاه داشته حتی ناوگان ارتش آمریکا که زمانی جبروت داشت و به هر سمتی حرکت می‌کرد آن دولت سقوط می‌کرد پاسداران غیور و بسیجیان دلاور تکاورهای امریکا را در خلیج فارس از حرکت وامی دارد.

نقدی عنوان کرد: نیروی اسلامی و مقاومت در لبنان و کشورهای اسلامی با الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر استکبار ایستاده‌اند ما می‌بینیم که جبهه مقاومت هر روز قدرتمندتر می‌شود جبهه انقلاب هر روز بر اقتدارش افزون تر می‌گردد.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و آرمان‌های انقلاب حرکتی پر شتاب علمی به خود گرفته است و جایگاه والایی را در سطح جهانی به دست آورده است پس دلیلی برای تسلیم نداریم.

وی گفت: ما در بسیاری از عرصه‌های علمی و ورزشی و فرهنگی توانسته‌ایم به موفقیت برسیم در حالی که آمریکا دیگر در سطح جهانی از قدرتی برخوردار نیست از این رو ما دلیلی برای سازش و تسلیم و آشتی نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان بیان کرد: آمریکا بداند که ما تا نابودی مستکبران جهانی و صهیونیست‌ها به حرکت خود ادامه می‌دهیم و هیچ تسلیم و سازشی را نمی پذیریم چرا که شهیدان ما را نخواهند بخشید.

وی افزود: قدرت‌های شیطانی اعتراف می‌کنند که بدون تصمیم ایران هیچ کاری در خاورمیانه اتخاذ نمی شود ما هیچ گاه از ایستادگی در مقابل مستکبران خسته نمی‌شویم و تا انقلاب مهدی این نهضت را پاسداری می‌کنیم.

نقدی در پایان عنوان کرد: اقتدار و عزت ایران مرهون استکبار ستیزی مبارزه با آمریکاست و ملت ایران این روحیه را تداوم می‌بخشد و در میثاق با آرمان‌های انقلای هیچ گاه دست از مقاومت بر نمی دارند بی شک امروز آمریکا آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۳ آبان ۱۳۹۵ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95081309325
  • خبرنگار :